AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

This topic contains 633 reacties, has 116 deelnemers, and was last updated by AC RACING 6 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
  • #467066

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Wat een lelijk ding man:D
    Nee grapje maak er iets moois van dat is deze ciao nog meer dan waard:thumb

    #466366

    Stiekelbaarsje
    Bijdrager
    Berichten: 138

    haha nice hoor..

    Kom binnenkort wel even langs,

    En maak je hier een race Ciao van ?

    Of gewoon Tour Ciaotje ?

    #467817

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Stiekelbaarsje :
    En maak je hier een race Ciao van ?
    Of gewoon Tour Ciaotje ?

    Ney deze ciao breng ik weer in originele staat.

    En jaahoor.. weer een brommer gekocht:D
    Deze citta heb ik net uit Drachten opgehaald, en kreeg er nog een leuk zakje onderdelen bij.
    Het enige wat even moet gebeuren is het spuiten van de motor kappen. voor de rest staat de citta nog zeer goed in de lak:thumb

    #467820

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Gvd lex, het houdt ook maar niet op :lol

    #467826

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Dude, er komt geen eind aan :D:D Ga je ook doen met al die brommers? ๐Ÿ˜›

    #467844

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Das ook weer een nette 1 om weer eens leuk door te verkopen:thumb

    #467882

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    docs911 :
    Dude, er komt geen eind aan :D:D Ga je ook doen met al die brommers? ๐Ÿ˜›

    Wachten op betere tijden, daarna zet ik ze weer in de verkoop. van dat geld kan ik dan weer leuk spul terug kopen om onder mijn eigen brommers te zetten8)
    Daarnaast vind ik het wel mooi om deze wrakjes weer netjes te maken en weer op de weg te krijgen:worshippy

    Vandaag heb ik de citta ook weer aan de loop gekregen, alleen wil die niet op toeren komen.. waarschijnlijk ligt dit aan de spoelen die erg krap langs het vliegwiel lopen.. morgen bekijk ik het ff beter aangezien het blokje verder piekfijn in orde is..

    #468364

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Op verzoek van Alex, mijn Ciaotje..

    #468365

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Mooi oldtimertje 8) mooi pijpje ook ๐Ÿ™‚ Die staat heel erg goed bij de originele look :thumb:thumb

    #468366

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    beginpost een beetje bijgewerkt blijkt dat ik al 18 vespa’s in bezit heb gehad..

    AC RACING :
    hallo luitjes!!
    Ik zal eerst maar even vertellen, dit is een perso van 2 personen, Alex (AC RACING) en Alrik (AA-T)
    Alex, waarschijnlijk wel bekend om zijn mirage si.
    Alrik, zullen jullie ook wel kennen, alleen wellicht niet op zijn special wat nog wel komt!

    In dit perso plaatsen wij beide onze andere brommers buiten de specials om, mocht een brommer wel een special worden zullen wij deze hieruit halen en hiervoor een special maken.

    De brommers van Alex:

    Vespa ciao #10:

    Vespa ciao #5:
    Dit is mijn laatste aanwinst en wordt mijn eerst volgende project, oftewel een mooi strak ciaotje met een paar leuke opties. het gaat een kick/ vario ciao worden, met verstevigingsstang, wel speculeer ik nog ff over hoe de stang komt te zitten , omdat ik wel weer een uniek stangetje wil bouwen net zoals de winkelwagen ciao (ciao#4).

    Update: de brommer is ondertussen verkocht en heeft een metamorfose ondergaan. resultaat: ninja ciao

    Gilera citta:
    Ondertussen dat ik met ciao #5 verder ga, begin ik ook alvast met de citta op te knappen dit wordt dan ook niets meer dan het restaureren van het geheel, met een fris nieuw coat laagje en een stel nieuwe kappen enz.

    Update: deze citta heeft een nieuw plekje gevonden bij mn zusje.

    Italjet tiffanyde tiffany is mijn laatste aanwinst, de oude tiff van edjuh.. de bedoeling is om deze compleet in originele staat terug te brengen, daarbij zou ik de lak hier en daar moeten herstellen ( lak is beina nog perfect, dus overspuiten doe ik niet) ook ga ik nieuwe wielen spaken, en nog wat kleine dingetjes veranderen. iig. ben ik erg blij met mijn laatste aanwinst!:thumb

    Update: zo staat de tiffany er tegenwoordig bij:

    Vespa ciao #7:edit: verkocht
    tijdens mijn werk stuitte ik op dit echte italiaantje, qua uiterlijk was het mij niet te doen, maar puur voor de vario dat ik dit degelijke apparaatje heb gekocht, voor de rest gaat dit waarschijnlijk gewoon een donor brommer worden voor mn andere brommers, aangezien het overschijven, importeren, en keuren klauwen vol geld zullen gaan kosten..(edit: deze is verkocht)

    Vespa ciao #8 Mini:

    Vespa ciao #9:

    Vespa ciao #11:edit:verkocht

    Gilera citta #2:

    Vespa ciao #12:

    Vespa ciao #13:

    Gilera citta #3:

    Vespa ciao #4:
    Dan hebben we nog het project dat in de vergetenheid is geraakt toen ik met de si bezig ben gegaan. als ik me een keertje verveel straal ik het frame een keertje en krijgt ie ook nog ff een vers kleurtje en dan wordt dit mijn crossertje. aangezien hier toch geen kenteken op zit.

    Vespa ciao #6:
    het vespa-tje die ik vergeten ben om te melden, maar al een tijdje in mijn bezit is..
    dit is een belgische frame en is dus ook niet de moeite om in te voeren hier in nederland. omdat het frame in mijn oog waardeloos is ga ik hier een mini ciao van bouwen als ik me een keertje verveel.. maar omdat ik met meerdere projecten tegelijk bezig ben, komt dit later pas. tot dan blijft het frame lekker in mijn schuurtje rotten tot hij een keertje kennis gaat maken met mijn slijptol:@(edit deze is verkocht)
    [/center]

    Vespa si

    aanhanger

    De brommers van Alrik:

    Vespa si mix:
    Gekregen van mijn moeder onder de voorwaarde dat ik deze standaard hield.
    Inmiddels zit er een 50 athena met 13/13 onder en een vario met malossi voorvario en 90mm schijven.
    Voor de rest heb ik enkel de veren vervangen voor hogere (weet zo niet meer hoe hoog) maar omdat ik de brommer hierdoor vrij slecht op de bok kan zetten, heb ik een zij-standaard erop gezet (nog niet op de foto).

    Dit word mijn volgende projectje, maar blijft vrij simpel; met een beetje plamuur hier en daar, het oude type voorvork erin en een mooi verfje houdt het waarschijnlijk al wel op.

    Peugeot 101bb:
    Tenminste, ik neem aan dat het om dit type gaat, weet het alleen niet zeker.
    Ooit eens gekocht van een oud-collega met de bedoeling deze te restaureren, motorisch is deze nog piekfijn, enkel de ontsteking is verrot en ik word er absoluut niet wijs uit.
    Zodoende is deze stil komen te staan, of deze uiteindelijk nog gerestaureerd word en/of verkocht word weet ik nog niet zeker. Misschien iemand met kennis/interesse van/in deze brommer? (edit: deze hebben we in de brand gestoken!!kut brommer!!)

    vespa ciao

    #468371

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Haha die peugot is inderdaad in vlammetjes opgegaan met oud en nieuw toch :lol

    #468565

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    zoo heb weer een zeer interessante aanwinst: ene malossi reed valve:D

    #468567

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Das een lekkere aanwinst alex:thumb
    Al plannen wat je ermee gaat doen?

    #468569

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Ik heb nog geen concrete plannen, maar ben denk ik van plan om hieronder mijn 43 Pinasco Deps te monteren.
    Qua carb ga ik nog ff een beetje oriรซnteren, maar monteer wss eerst tijdelijk Hans zn ‘Bwoap’ carb.
    En voor de kruk ga ik een volronde Mazzuchelli, maar daarvoor wacht ik even een koopje af voor ik deze op de kop tik:lol eerst monteer ik dus gewoon een std kruk.

    Hopelijk gaan de Depsjes weer in productie, dan tik ik direct een 47 deps op de kop

    #468629

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    zeer leuke aanwinst: 46 Polini, 43 AR, een cilinderkop voor kickblok en wat los spul. dit alles voor 40 eurie!! tnx to vincentvario! ook heb ik een teknoetre vario set mee genomen om te testen, en evt. ook toe te voegen in mn collectie.

15 berichten aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 634)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.