AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

This topic contains 633 reacties, has 116 deelnemers, and was last updated by AC RACING 6 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
  • #458826

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Martijnvanheerde :
    Potver! Je gaat nog sneller dan ik met de mini!

    en dan rijd ie nog niet eens:pest

    #437836

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Weer of geen weer @ huize alex wordt vanaf nu gewoon doorgewerkt!
    De partytent is een grote hit,ondanks de natte sneeuw kon alrik aan zn si werken, en ik aan de tiffany(die weer eens een elektrisch probleem had.)
    De tiffany loopt weer(bleek ijzervijlsel bij de cp te wezen)en een breuk in de bobine kabel.

    Ook had ik al een tijdje een vespa staan van een collega(en daar het neefje weer van.)
    Deze vespa was echt om te janken toen ik em binnen kreeg..
    Een opsomming van wat er allemaal mis was: blokje was aan gort(andere cilinderkop, carb., luchtfilter en condensator), geen verlichting, geen remmen, voorwiel scheef +lek ventiel, achterwiel lek, geen zadelveer, geen treeplank en dan nog het mooiste: een gescheurt frame.. oftewel de brommer was nog geen euro waard!!
    Toch heb ik er wat moeite in gestoken en het frame gelast en dit is het resultaat:
    is t geen plaatje;)

    #458993

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Je ziet denk ik niets meer van z’n treurstaat:P Net kleurtje ook 🙂 (alleen jammer van die half fluor velgen:P)

    #458994

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Zeker goed opgeknapt die ciao. Jammer dat je geen foto hebt van de vorige staat.

    #459755

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    En weer eens een update van de mini:

    Vandaag ben ik eens druk aan het spuiten gegaan, en dit is het resultaat:

    Op de afbeeldingen lijkt de lak blauw, maar in werkelijkheid is het metallic paars(en jah ook irl oogt ie een beetje blauw)

    #459756

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Mooi kleurtje! er zijn al teveel rode mini’s:whistle

    #459759

    Stiekelbaarsje
    Bijdrager
    Berichten: 138

    zo bruut hoor =)

    #459792

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Tjah nu moet ik alleen de velgjes nog ff opknappen, maar daar zit nog wel wat welk in..
    Misschien zet ik de velgen nog wel in de zink, en ga ik er wieldoppen voor maken.. Hopen dat het een beetje staat.
    ook ben ik bij het stralen een klein haarscheurtje tegen gekomen in het achterwiel, dus daar trek ik nog ff een rupsje over heen..

    #459801

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Mooi man!
    Wil hem komende zondag wel eens real life bewonderen;)

    #431358

    Tom ciao

    Er komt wat van terecht!=)
    Zo mag ik dat zien.

    Trouwens, ik heb hem ooit van Vonckje gekocht. En hij zei dat hij er ooit een voorspadbordje bij had. Misschien kun je hem eens vragen of hij dat nog heeft, want dat heb ik nooit gehad.

    #431357

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Ziet er goed uit Alex:thumb Jammer dat ik er zondag niet bij ben om hem ff van dichtbij te bekijken.

    #460880

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Mijn laatste aanwinst:

    semi slick schwalbe bandjes voor op de mini!

    Ook sta ik voor een raadsel..
    Kan iemand mij vertellen wat dit voor klok is?! (EUh jah ik was er zelf wel achter dat er malleossi tandjes inzaten:lol) maar nu dus de vraag; waar komt deze behuizing vandaan…

    #460881

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Berini 😉

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #460899

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Goh grappig, wist niet dat Berini ook naven voor onze brommers heeft gemaakt.
    Zitten er verder nog voor of nadelen aan dat deze van Berini is?
    Of is de kwaliteit verder hetzelfde als een originele naaf?

    #460900

    Vespa Ciao!

    Cool perso man vooral die aan hanger das mie lijp ding:P. Ik had zelf ook zo iets gemaakt, maar die van mij rammelde helemaal uitelkaar in het bospad:P

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 634)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.