AC RACING Vespa collectie

Home Forums Perso’s Collecties AC RACING Vespa collectie

This topic contains 633 reacties, has 116 deelnemers, and was last updated by AC RACING 6 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 634)
  • Gebruiker
  • #455968

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    RiPe :

    AC RACING :
    ook wil ik nog ff wat kleine aanpassingen doen om em naar mn eigen te maken..

    Ik gok een trekhaak :lol

    Ik gok een mini aanhanger:D
    Maar idd leuk ding alex gaat vast weer wat moois worden:thumb

    #455969

    dieseltank
    Bijdrager
    Berichten: 437

    vette kat is dat zeg die je gemaakt hebt.

    ik ben wel eens benieuwd hoe da klinkt als hij achter de citta hangt!:rules

    maak eens een keer een filmpje met de kar er achter me de muziek aan en da je rijd!
    lijkt me helemaal gaaf om te zien!

    iig, veel succes met je prjecten!

    #455974

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Van de week even mn 50 Athena een beetje aangepast.
    Doel is dat ik mn carter niet meer hoef aan te passen om de boosters te voeden.
    Vind persoonlijk dat het vrij mooi is gelukt:

    Hemb van de 50 athena is mooi dik, 3,60 tot 3,70mm dik.
    Hier heb ik mooi gebruik van gemaakt door er ruim 2mm van af te halen, oud en nieuw:

    Verder heb ik de “spijltjes” tussen de boosters “scherp” gemaakt zodat het mengsel goed wordt verdeeld.

    Roet en een klein veegje in de zuiger ook nog mooi even weggepoetst met een nat 500 schuurpapiertje,
    maar dat is natuurlijk niet echt een foto waard.

    Binnenkort even een beetje lassen aan mn Si en dan komt er een grote update betreft de Si.
    (Nee, niet de Si van Alex, maar mijn rode Si).

    #455975

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Mooi gedaan, maar ik had het toch iets dikker gelaten gezien athena’s reputatie, ookal is die op 50’s meestal niet van toepassing.

    #455976

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2445

    Jup, ben me heel goed bewust van de reputatie die deze cilinder hebben.
    Toch vind ik het best vreemd, tijdens het aanpassen vond ik dat het aluminium behoorlijk hard was.
    Met een wolfraam freesje en snelfreesje was er bijna geen doorkomen aan.
    Misschien dat daar ook wel het probleem ligt, dat dit alu te hard is en de hemden daardoor makkelijk breken.

    Heb van te voren de boel nog even nagemeten bij een 43mm polini, deze heeft nagenoeg dezelfde dikte die ik
    heb overgehouden bij mn 50 athena, denk en hoop dus dat ik nog op een veilige grens zit, maar de tijd zal het leren.

    #434888

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Mooi werk:bier Euro’s die lopen niet vast;)

    #456066

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    mn tiffany deed de laatste tijd niet veel meer, dit was een probleem met de vonk.. alleen kon ik niet achterhalen waar het nou aan lag, k heb al meerdere keren de ontsteking nagelopen, en kon nog niks vinden .. tot vandaag!
    wat bleek nou; mn bougiekabel kwam tegen de uitlaat aan, waardoor hij weggesmolten was en kortsluiting maakte:con
    probleem opgelost:D

    en bij deze nog ff een foto van de mini-ciao in daglicht..(eigenlijk kan het daglicht em nog niet verdragen;))

    #456441

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    de afgelopen dagen heb ik de mini uit elkaar gedraait en ff in de verfafbijt gezet; dat scheelt mij strax weer in het stralen.
    bij deze een paar foto’s hoe die er nu bij staat.. ik kan nog niet gaan stralen aangezien het zulk klote weer is en mijn straalkast buiten staat.. maar als het zover is kan ik eindelijk eens kijken tot hoever ik goed kan stralen aangezien ik maar 8 bar aan luchtdruk tot beschikking heb.( ik ben al aan het kijken naar een zwaardere compressor..).

    #456444

    eidos
    Donateur
    Berichten: 826

    Wat ga je allemaal veranderen aan de mini ciao? Weet je al wat voor kleur die word? Setup etc.

    #456220

    Tom ciao

    Kijk, m’n Mini is toch bij een goed adres aangekomen!
    Ik hoop dat je er iets leuks van maakt, ik blijf em toch volgen! :thumb

    #456454

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    komt hier ook een trekhaak op????:D:D

    #456462

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    @eidos: wat ik allemaal ga veranderen zal niet gek veel worden(denk maar een beetje in de richting van de mini van barry). de kleur van het frame gaat paars worden, met gele of oranje velgen; dit gaat tevens ook de kleur worden van mn normale ciao, ofwel de mini wordt qua kleur een kleine preview op wat ik van de ciao ga maken.
    over de setup heb ik nog niet nagedacht, maar wordt denkik een 70 drEVO blokje.

    @tom: ik zal er goed voor zorgen:lol

    @bart: ney er komt geen trekhaak op:pest wel bouw ik nog een imperiaal op mn kar waarop de mini komt te staan:)
    ik heb trouwens wel het idee om een trekhaak op de ciao te bouwen, aangezien dat wel een leuke combi gaat worden; een ciao met 3 spaaks velgen,daar achter een kar met 3 spaaks, met daar bovenop een mini die in de zelfde kleuren is als de ciao:P

    #458096

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    ff een updatje: heb de mini gister ff volledig kaal gemaakt nu is die klaar voor de filler, plamuur etc.

    #458098

    .-{2F4OV}-.

    Zeker vet man! Mini achter op de kar:thumb

    Kzou wel n malo reedvalve blok met 80 athena en 19mm op de mini leggen. Dan vario erop:lol

    Dan is je lot bestempeld denk ik!

    #458099

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Mini projectjes zie ik graag want ik weet hoe leuk het is om er een te hebben!

    Paars met wit of geel, spannend=)

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 634)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.