AA-T's Collectie

Home Forums Mijn brommers Mijn collectie AA-T's Collectie

Dit onderwerp bevat 24 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door VespaCiao1970 2 weken, 1 dag geleden.

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker

KillerNoway
    Donateur

De bravo ziet er gelikt uit zeg!

Florian, zeg dat maar niet te hard!  😛

4-takt krijg de tering, ik rij meng-smering!
    Link naar Mijn collectie / Projecten.

ampie
    Bijdrager

Heel mooi AA-T echt een heel mooi brommertje 👍

zevenenergie
    Bijdrager

Mooi geworden die bravo,wat is nu de snelheid?

Draaiwerk, freeswerk, carters kotteren? Reparatie of tuning?
    Klik hier.

Jacky
    Bijdrager

Super mooie Bravo, zeker met de 10 spakers! En mooi detail is de chromen buis achter. Ik kom wel eens mooie originele tegen zoals deze in Duitsland maar ze vragen er behoorlijke bedragen voor. Zelf zoek ik nog een super bravo 2 of 3 als opknapper.

AA-T
    Topic starter

Nog bedankt mannen 😎

@zevenenergie, de snelheid valt me een klein beetje tegen, krap aan 70.
    Dit is echter wel met 1:10,5 vario, 90mm schijven en citypuffer. Daarnaast kunnen de rollen nog ruim een gram lichter maar dit rijdt net even wat rust op tourtjes en in de stad
    Ik moet dus ook niet zeuren over m’n snelheid 😅

Update – klein onderhoud
    De Bravo trok al wel een aardige tijd valse lucht. Maar ze presteerde nog prima dus ik reed lekker verder.
    Helaas ging m’n v-snaar gisteren aan flarden en kwam ik er dus niet meer onderuit om even te sleutelen.
    IMG-20181022-WA0002IMG-20181022-WA0000

Zodoende heb ik het blok eronder weg gehaald. De valse lucht werd veroorzaakt door het nylon busje die een klein stukje was verschoven. Easy fix dus.
    Daarna het blok nog even wat liefde gegeven. Een bus remmenreiniger armer, en een schoon blok rijker 😋
    IMG_20181023_173857

Het stof dat ik tijdens de Harz tour had verzameld was nog in volle glorie aanwezig. Met het blok eronder weg was dit gelijk een mooie gelegenheid de Bravo zelf ook schoon te maken.IMG_20180813_095219IMG_20181023_161822

En dat was het eigenlijk alweer voor deze update 😃 Dat betekend alleen niet dat ik ook klaar ben.

De verlichting van de Bravo moet aangepakt worden. Ik had een kokusan spanningsregelaar gemonteerd, echter brandde de lampjes alsnog door. Wat denken jullie, te hoog wattage?

Verder moet de trekstarter nog dichter tegen de kap aan.

De Ciao staat ook in de wachtrij met een blok revisie, verlichting en ik moet iets met de overbrenging doen. Daar komt weer een vario onder maar de naaf is niet meer helemaal fris en ik heb nog geen voorvario.

Dus.. Op naar de volgende update 🤗

Florian
    Moderator

Hahah Harz the aftermath, zulke foto’s komen mij heel erg bekend voor. Wat een eer heb je dan van je werk als je het resultaat van een uurtje schoonmaken ziet.

Overigens vind ik 70km/h geen slechte snelheid, wanneer je er een degelijke expansiepijp onder monteert zul je gauw naar minimaal 80km/h gaan.

Martino
    Bijdrager

Nou nog een een busje tyreshine over de bandjes heen en hij ziet er weer uit als voorheen. 😉

Tiesman1986
    Moderator

Zeer weer gelikt uit ja 🙂 die harz tour lijkt mij zeer gaaf, schoon pa maar even overhalen !

coda
    Donateur

Mooie Bravo!
    Ga ik ook nog eens een aanschaffen om mijn Reed Valve blok op te zetten.

Ik zie dat je blok, carburateur en cilinder precies hetzelfde zijn als op mijn Ciao, ik heb alleen geen vario en een proma cc uitlaat.
    Wat heb jij als sproeier in jouw 16/16 zitten?

VespaCiao1970
    Bijdrager

Mooi AA-T! Vooral omdat het originele karakter behouden blijft, maar ondertussen 😉

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.