AC Racing Si Special

Home Forums Perso’s Projecten AC Racing Si Special

This topic contains 575 reacties, has 101 deelnemers, and was last updated by Martino 10 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 576)
  • Gebruiker
  • #263246

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    Crullie :
    ITS ALIVE :@ Betekent dat het motortje echt staat te stampen ? door te veel compressie of hoort dat zo. Waarom heb je er een Ciaokopje erop zitten ? lijkt mij dat een Sikop veel beter koelt wel zo belangrijk bij het inrijden.

    Succes met de test, :thumb

    laten we zeggen het blokje heeft zijn eerste slagen zelfstandig gelopen, maar heb em naar een paar keer gasgeven toch maar weer uitgezet omdat mijn buren dat waarschijnlijk ook niet echt meer waarderen om 10 uur s’avonds:P.
    de compressie ligt waarschijnlijk aan de manier van afstellen van mij, k weet niet maar ik doe waarschijnlijk iets net iets anders dan anderen, waardoor mijn blokjes meestal wel anders rijden dan normaal( meestal positief;)).

    aangezien ik mijn si erg verhoogd heb, kan ik het kapje onder mn tank niet meer monteren, vandaar dat ik em al had ingekort, maar dan alsnog past er alleen nog maar net een ciao kop onder..
    maar ik heb al een idee om de cilinder beter te koelen, maar dat moet ik nog ff beter beter uitwerken, hier later dus nog meer over.. wel ben ik nog steeds op zoek naar een lc setje voor de kop, dan is die ook beter gekoeld..

    btw. ik had het er gister over dat ik vandaag een proefritje zou maken… dit stel ik lekker ff uit tot het weer droog is;)

    #263283

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    ik zou nog ff fotos posten van de sticker op de si, dus bij deze:

    #263284

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Ben nog steeds verdomt benieuwd naar een filmpie alex :pest

    #263285

    LeMoN
    Bijdrager
    Berichten: 1849

    En hoe was je eerste rit? :p

    #263287

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    mn eerste ritje was opzich niet echt spectaculair te noemen.. door nog niet de juiste afstelling te hebben( wat overigens nog een hels karwei gaat worden) verzoop hij bigtime, en trok daarom niet al te vlug op..
    wat wel zeer spectaculair was om te doen , was de loopstand erop zetten en dan gas geven.. ZOOO de hele straat stond voor het raam:P zoveel toeren heb ik nog nooit gehoort!! de ninja brulde erover, ik heb een zeer goed gevoel over dit blokje, als ie eenmaal goed is afgesteld..

    de eerst komende dagen komt de si ff niet de schuur uit , aangezien het zulk kutweer is, maar hoop aan het eind van de week te kunnen afstellen en ff een filmpje te kunnen schieten

    #263378

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Klein filmpie van het eerste stukje

    KLIK FILMPIE!!!!!!!!!!

    Jammer genoeg hadde we het niet op de straat voor alex gefilmt maar al snel kwamen er boze buren =) dat ding schreeuwde het namelijk uit in de toeren.

    Binnenkort meer dus……………………..

    #263379

    sombrero
    Bijdrager
    Berichten: 1270

    ziet er goed uit wacht vol verheuging op meer
    maakt egt veel toeren hoor whaha en carburaateur eraf

    hoe hard denk je dat je zult gaan met deze setup

    #263380

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Dit is half de toeren die die draaide :con hij schreeuwt het uit maarja binnenkort weer es ff klooien :lol

    #263381

    barend f
    Bijdrager
    Berichten: 533

    hard stationair!! 8)

    moeilijk afstellen..
    maar gaat lukken!! πŸ˜‰

    #263382

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    het afstellen gaat echt nog een hels kawei worden , maar denk dat ie als ie afgesteld is cker wel de 90 moet gaan halen..
    ook moeten er een paar grotere sproeiers in. hij zit nu rond de 98 aan sproeiers , maar dat is eigenlijk iets te arm voor de hoeveelheid lucht die hij aanzuigt in het blok.. ook mogen er wel ff nieuwe membraankleppen op.
    als ik ff tijd heb zal ik het ff afstellen en maak ik nog ff een nieuw filmpje waarbij hij ook rijdend te zien is en op topsnelheid zit..
    to be continued..!!

    #263383

    barend f
    Bijdrager
    Berichten: 533

    indd!!

    Goed afstellen!!

    ( maar wees voorzichtig!!;) ) :thumb

    #263413

    AC RACING
    Topic starter
    Berichten: 1493

    heey!!
    ik ben opzoek naar een kabelsplitter alleen had mn plaatselijke bromboer die toevallig niet liggen..
    nou weet ik dat bepaalde scooters die op hun carb. hebben zitten tbv. benzine en olie toevoer, zoals bijv. de vespa sfera..
    alleen nu rijst mij de vraag of iemand toevallig zo’n splitter heeft liggen, of desnoods een complete (ongekeurde) sloop-scooter heeft staan waar ik deze vanaf zou kunnen draaien..
    laat maar wat horen.. ook als je andere ideetjes hebt..
    iig. zou ik in het uiterste geval kunnen kiezen voor een extra choke hendel.. alleen dat is mijn laatste optie

    #263417

    erikbloemberg

    kan je niet 1 erop zetten van een honda mt of mb? die hebben ook een splitter. of een peugeot scooter?

    #263419

    Wouz-LwB
    Donateur
    Berichten: 1693

    Op een Gilera DNA zit er ook 1, hebben ze hem nergens los in grunn dan ?

    #263421

    erikbloemberg

    hovingh ook niks heeft er dacht ik wel genoeg! πŸ˜›

15 berichten aan het bekijken - 301 tot 315 (van in totaal 576)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.