7 OVC sprintpuch!

Home Forums Perso’s Andere merken 7 OVC sprintpuch!

This topic contains 84 reacties, has 25 deelnemers, and was last updated by LvDoni 15 years, 7 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 85)
  • Gebruiker
  • #261336

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Mooi is het zeker, voor een straatpuch leuk om te doen. Als je namelijk een grote cilinder wil voor de looks, zit je meteen al aan 74cc vast. En het loopt verder ook wel, je moet een slagprobleempje oplossen, en volgensm ij de tapeinden wat verzetten… maar dan heb je wel een stoer blok πŸ˜‰

    #261337

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    πŸ˜€

    #261338

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    oehoehoeww…. da’s mooi (y)

    #261339

    N!CKs

    ut blokje ziet er zeer gelikt uit:thumb
    zeeer moi dat ovc erop, en de clinder is wel wat kleiner dan de puch cilinders:D
    maar ga zo door

    #261340

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    Damn:lol

    Fucking mooi!!:o

    #261341

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Louwe dat ziet er super nice uit dat blok straalt al enige agressie en elegance uit :thumb

    #261342

    Delirium
    Bijdrager
    Berichten: 86

    Wat ook leuk is, Minarelli verticaal(dat was het volgens mij) cilinders passen ook onder een puch. Ophogingsetje kopen en dan kan je er een hele dikke cilinder onder gooien:D

    #261343

    KennyVespa
    Bijdrager
    Berichten: 1478

    gvd gek dat blok ziet er nasty uit man, puur agressie egt ram vet en dat kick pedaal ook ram vet πŸ˜€

    ga zo door en laat die puch blazen

    #261344

    de papkarre
    Bijdrager
    Berichten: 351

    mooi blok man

    #261345

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Merci voor de wel heel erg positieve reacties!!!

    maar wil nog wel even wat zeggen:

    Wat ook leuk is, Minarelli verticaal(dat was het volgens mij) cilinders passen ook onder een puch. Ophogingsetje kopen en dan kan je er een hele dikke cilinder onder gooien

    Dan weet je meer dan ik πŸ˜‰ Past nog moeilijker dan AF1. Ook zal het niet lopen, want scooter cilinder hebben te hoge timingen, en met een vulplaat word dat nog eens erger πŸ˜‰ Ook zijn er geen ophoogsetjes te koop hoor πŸ˜‰

    Maargoed, heb ook nmog wat leusk voor de witte sprinter:

    Zelf een cilinder maken πŸ˜‰ er is nog niks concreets, maar de plannen/timinge/afmetingen enzo staan op papier. Zogauw ik een draaibank heb wil ik ermee aan de slag…

    #261346

    .-{2F4OV}-.

    Petje af doni:lol

    Ziet er supervet uit:thumb

    #261348

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Zo, heb een bod gedana op een 70cc malossi voor af1, een oud model, met huge spoelpoorten. Komt op de witte. Ook ben ik aan het kijken naar een scootiecilinder (70cc athena/70simonini minahori, slag van 43mm)… Mijn broer gaf me die tip, aangezien hij ook wle een scootiecilinder op deze puch wil, en dus eigenlijk geen af1 cilinder meer nodig hebben πŸ˜€

    nouja, nieuwe aanwist:

    πŸ˜‰

    #260670

    LvDoni
    Topic starter
    Berichten: 338

    Nou, het watergekoelde blokje loopt.. en HOE! Met de versleten cilinder, en een verkeerde cilinderkop, is hij niet te houden! Er komt een aangepaste cil. kop op met verwisselbare verbrandingskamer, dit moet nog heel wat winst gaan opleveren. We hebben het blok even onder de witte puch gepropt

    Filmpje:

    [url]http://www.youtube.com/watch?v=3ocEhNZwqmk[/url]

    #260671

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Klinkt goed! Lekker agressief.

    #260672

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Lekker louwe πŸ™‚ mot binnenkort nog maar eens om de puchhoek komen kijken hehe

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 85)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.