65CC DR uitgevijld welke uitlaat?

Home Forums Techniek Afstellen 65CC DR uitgevijld welke uitlaat?

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door larcorba 1 jaar, 11 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
  • #583884

    larcorba
    Topic starter
    Berichten: 23

    Dag iedereen,

    Ik heb sinds kort een 65CC DR Cilinder op mijn elektrische blok met uitgevijlde carter en aangepast krukas.

     

    Nu wil ik niet te veel opvallen en heb ik er een Citypower onder zitten:

    Zelfde uitlaat, oude CP Blok

    Hierboven zie je de uitlaat op mijn oude CP 50cc blokje.

     

    Nu ben ik heel erg benieuwd, welke uitlaat valt niet op en laat de meeste toeren toe voor een 65CC DR volgens jullie ervaringen?

     

    Alvast bedankt!

    Gelukkig kan ik altijd nog lopen...
    #583900

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3658

    De leovince SP rijdt denk ik het fijnste op deze setup met ”standaard” looks. Alleen is deze erg duur en zeldzaam.

    Een meer gangbare uitlaat zou zijn een Gianelli original power. Deze zijn verassend snel, goedkoop en origineel ogend.

    #584074

    larcorba
    Topic starter
    Berichten: 23

    Deze bedoel je dan als Citypower?

    https://www.jmpbonderdelen.nl/review/product/list/id/2261/

     

    Die Leovince SP is deze correct?

    Die zwarte variant zou dan perfect zijn, valt amper op. Enige ervaring met snelheden met die uitlaat?

    Gelukkig kan ik altijd nog lopen...
    #585854

    AA-T
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 2442

    Correct en correct.

    Je linkt echter wel naar de Qianelli voor een Si, weet niet of dat ook de bedoeling was?

    #590459

    larcorba
    Topic starter
    Berichten: 23

    Qianelli voor de Citta kan ik niet vinden, enkel voor Ciao en SI. Ik begrijp dat de SI variant ook op de Citta kan.

    Leovince SP wordt ff te duur voor nu, dus ik denk dat ik voor nu dan dus de Qianelli erop zet 🙂

     

    Gelukkig kan ik altijd nog lopen...
    #608949

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 6707

    Het licht aan de soort brug je hebt. Er is geen Bravo/Citta versie van de Giannelli Original Power evenals dit ook voor de Leovinci SP geldt. Wanneer je een Citta brug hebt zal je dus een aanpassing moeten doen. Gaatje boren, wellicht ietsje buigen of een tussenophanging gebruiken. Het is makkelijker een Ciao versie pas te maken op een Citta brug dan dat dit is voor een Si-versie.

    #619876

    larcorba
    Topic starter
    Berichten: 23

    Het licht aan de soort brug je hebt. Er is geen Bravo/Citta versie van de Giannelli Original Power evenals dit ook voor de Leovinci SP geldt. Wanneer je een Citta brug hebt zal je dus een aanpassing moeten doen. Gaatje boren, wellicht ietsje buigen of een tussenophanging gebruiken. Het is makkelijker een Ciao versie pas te maken op een Citta brug dan dat dit is voor een Si-versie.

    Bedankt voor je mooie uitleg, maar ik ben toch voor deze schoonheid gegaan:
    Morgen even kijken of hij makkelijk op mijn brug gaat, kijken of ik hem nog een beetje kan schuren en spuiten met Motip Hittebestendige lak.
    Ik weet alleen nog niet of ik de chromen kap eraf haal of spuit..
    Gelukkig kan ik altijd nog lopen...
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.