43mm Malossi brevettato

Home Forums Mening & ervaring Cilinders 43mm Malossi brevettato

This topic contains 22 reacties, has 18 deelnemers, and was last updated by Millyway 3 years, 1 month geleden.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker
  • #151613

    michielss50
    Bijdrager
    Berichten: 34

    zonder liefde is het gewoon kut… dure cilinder, pistonpen af moeten draaien omdat pistonclips niet fatsoenlijk passen, na 400 km nog steeds geen juiste afstelling kunnen vinden, wel al vier bougies kapot en durf nog niet te kijken of de cilinder schade heeft…. dr of goedkope jopie cilinders gaven bij mij nooit zoveel problemen als deze cilinder! hoogtoerig en weinig kracht onderin

    #150958

    cittamark
    Bijdrager
    Berichten: 55

    zeer tevrede mee.
    citypower pijp, mal 43mm ,13/13 , snor vertanding zelfs std trekveere deze week.

    #151679

    passioncitta
    Bijdrager
    Berichten: 59

    met een 55 poelie en een homoet uitlaat gaatie als een beest

    #151124

    Lollol3r
    Bijdrager
    Berichten: 135

    Andere mensen die last hebben van enorme herrie met deze cilinder? Rijd nu met een Cittypower maar dat ding klinkt als een 80cc scooter. ๐Ÿ˜› van de week even top one eronder kijken wat er met de herrie gebeurt.

    Edit: kan het eventueel aan overtoeren liggen? Check mijn setup links.

    #151704

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Prima cilinder, rij er mee op speedengine, vind hem bij optrekken niet het beste maar zeker snelle cilinder

    #151705

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    @lollol3er: poulie 80 is vrij groot voor een citta, ja.

    #151706

    Lollol3r
    Bijdrager
    Berichten: 135

    Zal eens kijken of het probleem zich nog voordoet met de Top One en poelie 70 erop vanmiddag. ๐Ÿ˜‰

    Edit: kleinere poelie verhielp inderdaad de herrie. Cilinder trekt niet heel denderend in het lage toeren gebied maar zodra hij op gang komt gaat hij als een beest!

    #808125

    Millyway
    Bijdrager
    Berichten: 142

    Optrekken mwuah kan beter, inlaat uitveilen is wel een aanrader. Spoelpoorten heb ik nog niet doorgetrokken. Maar ben erg tevreden met deze jongen.

    Hij is wel erg fragiel en heeft wel de nodige liefde nodig om hem lang mee te laten gaan. De zuiger heeft ook niet echt een pijltje voor de uitlaatpoort het is een soort symbool geloof iets van ( 7F ) die moet in iedergeval naar beneden

    Moet ik dat nou wel doen?
8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.