Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › 43 DR Evo wil niet harder
This topic contains 33 reacties, has 13 deelnemers, and was last updated by 023Citta 10 years, 8 months geleden.
-
Gebruiker
-
4 juli 2013 om 14:29 #211171
Beste mensen,
Ik heb laatst een blokje klaar gemaakt.
43mm Dr EVO
13mm en uitgeveild elec
Brom krukas
13/13 @ 66
Proma cc ( nieuw model )
Standaard trekveren
Poelie 65Met leovince krul ging die maar 55 gps
Met proma gaat die nu 64Maar heb het gevoel dat er meer uit te halen is,
Dit blok op mijn ciao met groene trekveren en poelie 80 en leo sp liep die 63 ..
Iemand idee?
Alvast bedankt
4 juli 2013 om 14:38 #239291Je haalt eral beste snelheiden mee!, vriend van mij heeft het op een SE, en die gaat zachter dan jou!
4 juli 2013 om 14:40 #239292speel eens met je afstelling, sproeier 66 lijkt me wat krapjes
5 juli 2013 om 10:56 #239298Probeer anders ook eens poulie 70 meschien komt-ie dan wel in zijn toerengebied
5 juli 2013 om 11:00 #23929963km/h is best langzaam voor een 43mm DR. Dit moet toch wel 70/75km/h moeten lopen.
Mijn vraag aan jou is, weet je wel zeker dat je een bromkrukas erin hebt zitten? Ik zie veelal dat mensen snorkrukassen aanzien voor brom.5 juli 2013 om 14:58 #235889Dat is idd best langzaam voor een 43 DR Evo, ik zou er ook een 70 poulie erop gooien zo komt die in z’n toeren gebied goed uit. En aangezien ik een snorplaatje op je brommer zie, verbaast het me helemaal niks als je dan ook een snor-kruk hebt. Dit kan je opmerken als je blokje niet egt toeren wil maken en of inhoudt. Sproeier zou je eventueel kunnen laten zitten maar je kan altijd een grotere proberen.
6 juli 2013 om 08:18 #234683ik gebruik een standaard elec bromblok niet uitgeveild, ook met bromkruk en 43evo.
met vario 100mm schijven behaal ik ongeveer 70 tot 75 nu.
Ik denk dat je een idd naar je krukas moet kijken. en of ie niet ergens lekt.
sproeier 66/68 moet goed zijn als je een mallossi filter hebt.6 juli 2013 om 09:45 #233093Florian! :
Ik zie veelal dat mensen snorkrukassen aanzien voor brom.Waarom kaart je deze gossip nou weer opnieuw aan:?
Ik heb net van de week vast gesteld dat een snor kruk juist beter uit komt in zowel een speed als origineel getunde carter.6 juli 2013 om 10:08 #239306Nu je het zegt, durf ik het niet met zekerheid te zeggen of er een brom inzit.
Maar heb ook het gevoel dat het blokje niet zuiver loopt. Nieuwe zuigerveren, pakkingen, bougie
Kan het zijn dat die niet mooi loopt door std trekveren ?6 juli 2013 om 10:29 #23930763 is knap hoog met een 80 poelie heb je een snor of bromnaaf ???
ik rij zelf met een ciaomix dr 65 carters bewerkt 50 met 80 poelie teveel overtoeren
met snoruitlaat
6 juli 2013 om 10:49 #239308Op mijn ciao was het, enigste verschil;
Poelie 80 met bromnaaf,
Groene trekveren
Leovince Sigaar/SP6 juli 2013 om 12:21 #239309Het niet mooi lopen heeft niets te maken met std trekveren. Hij zou misschien valse lucht kunnen aanzuigen, maar dit zou je weer kunnen zien aan de bougie-kleur t.o.v. je sproeiermaat. Loopt die stationair? Hoog toerig stationair? Denk ook dat je vertanding veel uitmaakt, als die 100% snor is.
Ik zou ‘m gewoon eens uit elkaar trekken, goede schoonmaakbeurt geven. Verse pakkingen monteren, en of vloeibare gebruiken. Zodat je valse lucht kunt uitsluiten.
6 juli 2013 om 16:03 #232295Alles zit nu op een citta, uiteraard bromklok op poelie 65.
Blok is net gereviseerd, loopt stationair. Bougie is koffiebruin.
Binnekort zal ik een filmpje posten.6 juli 2013 om 16:17 #239304Hoi
Ik heb ook een dr clinder op een SE.
Poelie 55 13carb uit geboord naar 1,5.
Ben hem aan het inrijden.
70alle aangetikt ik denk dat 75 wel haal baar is???6 juli 2013 om 17:51 #239315ik denk dat je trekkracht weg is met een 55 poelie
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.