300 mm schokbrekers

Home Forums Algemeen Brommers algemeen 300 mm schokbrekers

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by gileracitta.com 4 years, 7 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #789782

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Morgen ga ik weer een Citta kopen, deze is uit 2002 en eigenlijk nog helemaal origineel maar ik wil wel hoge schokbrekers er op en achter een cross bandje. Heeft iemand wat foto’s van 260, 280 of 300 mm schokbrekers op een Citta? In 5 jaar heb ik eigenlijk altijd lage schokbrekers op mijn Citta’s gehad, rijdt het eigenlijk wel lekker als je hoge schokbrekers er op hebt?

    #789792

    Luuk66
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Ik vind het eerlijk gezegd geen aanrader. Ik heb helaas geen fotos meer maar had ooit op mijn citta schokbrekers van 300mm. Je tankinhoud wordt effectief kleiner en het is erg rot met een zijstandaard want je citta gaat er heel erg schuin van staan. Het ziet er wel wat stoerder uit. Ik heb ooit voor de grap ook 330mm veren onder een citta geplaatst maar dan schuif je gewoon van het zadel af tijdens het rijden.

    #789793

    Magnus01
    Topic starter
    Berichten: 457

    Het hoeft niet heel hoog, de schokbreker lengte bij deze Citta vind ik wel leuk maar wat dat nou zal zijn?$_84 (57)

    #789802

    gileracitta.com
    Bijdrager
    Berichten: 443

    Dit wil je niet…..340/360mm 😀  nu inmiddels 300mm

    Citta 1

    R.I.P

    02.Citta

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.