2T olie voor mijn ciao

Home Forums Algemeen Overige algemeen 2T olie voor mijn ciao

This topic contains 10 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Robster 3 years, 8 months geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
  • #800196

    Jenno Geelen
    Topic starter
    Berichten: 66

    Hallo allemaal,

    Ik heb 1 maand geleden een ciao gekocht. Nu heb ik gisteren bij mij in de buurt in een winkel 2T olie gekocht van stihl. Weet iemand of deze 2T olie wel goed is voor mijn ciao. Ik heb namelijk schrik dat ik niet de juiste ga gebruiken en alles verpest. De verhouding is wel 100ml olie op 5L benzine.14E96A22-CD33-4529-84DD-02691B5B7FAE

    #800197

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Dit is eigenlijks olie voor een bosmaaier of kettingzaag. Maar het voldoet in je Ciao ook prima.
    Zou de volgende fles alleen wel voor wat anders gaan. Want dit was vast niet echt goedkoop en het is meestal op minerale basis ipv synthetisch.

    #800199

    Jenno Geelen
    Topic starter
    Berichten: 66

    Klopt, ik heb voor deze fles 9,50€ betaald. Welke olie raad jij aan?

    #800204

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Castrol power rs, dan zit je altijd goed:thumb

    #800206

    Robster
    Bijdrager
    Berichten: 183

    #800207

    Robster
    Bijdrager
    Berichten: 183

    Let op dat het Castrol Power RS  2T  is, er is nl. ook een viertakt variant…

    #800218

    Jenno Geelen
    Topic starter
    Berichten: 66

    Oke, bedankt iedereen! 😀

    #800250

    Tobias
    Bijdrager
    Berichten: 20

    volgende keer misschien hier een paar flessen halen veel goedkoper dan in de scooter winkel
    https://www.motorolien.nl/Castrol-Power-RS-2T?gclid=Cj0KCQjw9b_4BRCMARIsADMUIyqK-9UVij_M5DJVbnxWEDEaG6ELBghSjenibcEM1s2GnD-VOSkmBJcaAqF5EALw_wcB

    Ik heb nog geen vespa
    #800251

    Tobias
    Bijdrager
    Berichten: 20

    Action olie is ook geen goed plan Ik betaal liever een paar euro meer dan weet ik dat het goed is

    Ik heb nog geen vespa
    #800325

    R_S
    Bijdrager
    Berichten: 103

    Castrol A747 2T👌
    alleen al voor de geur kopen!

    #800336

    Robster
    Bijdrager
    Berichten: 183

    Die olie is speciaal bedoeld voor race condities, niet voor langdurig straat gebruik.
    Naast heel goede smeereigenschappen, veroorzaakt het veel koolaanslag, bij een racer niet belangrijk, want die gaat toch na iedere race uit elkaar.
    Maar om je Vespa steeds na <100km uit elkaar te moeten halen om te ontkolen….
    Als het echter alleen om de geur gaat, is een (klein) scheutje in je tank al voldoende…!!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.