2-speed onderdelen lijst.

Home Forums Techniek Mechanisch 2-speed onderdelen lijst.

This topic contains 5 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by Jarco 12 years, 11 months geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
  • #167257

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7344

    Naar aanleiding van discussies, vragen en verkoop topics omtrend het 2-speed syteem. Kom ik op het volgende idee.
    Veel mensen hebben deze zeldzame set namelijk niet compleet. Er zijn er ooit in totaal maar 300 wereldwijd van gemaakt. Het is dus zeker wel een leuke aanwinst om compleet te hebben.

    De bedoeling van deze lijst is om als user aan te geven welke onderdelen je over hebt en welke je juist zoekt van dit 2-speed systeem. Omdat deze lijst al snel wordt ondergesneeuwd in het verkooptopic staat hij hier vermeld zodat hij ook ten alle tijden te raadplegen is.

    Ruilen/verkopen kunnen dan via pm geregeld worden.
    Daarom ook geen andere reacties in dit topic alleen bedoeld om voor de mensen met een incomplete set deze dus weer aan te vullen tot een volledig rijdend exemplaar!

    Nou maar hopen dat we een aantal 2-speed rijders gaan tegen komen in de toekomst.;)

    Hier een pic van hoe een 2speed systeem eruit ziet voor de mensen die zonder dat ze het weten misshien wel een onderdeel ervan hebben liggen.

    Ik trap zelf af met:

    Gezocht; voorvario, krukas, voetrem

    Extra; achterwiel inc. naaf, achterwiel inc. naaf en koppeling, schakelhandvat

    #174748

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Goed topic dit hopelijk leverd het idd eens een 2speed rijder op:thumb
    Nou moet ik zeggen dat ik zelf een complete set heb maar ben wat lui om dat helemaal aan te passen en het lijkt me ook niet echt een stabiel iets om mee te toeren.
    Maar ik heb ook extra onderdelen, 1 compleet achterwiel met koppeling, en dan nog een koppeling, en nog 2 voorpoelies.

    @martino
    Ik heb wel meteen intresse in dat schakelhandvat:thumb

    #174749

    mrtn
    Donateur
    Berichten: 94

    Handig topic!
    Ik heb de achtervelg liggen met de complete klok.
    Ik mis dus nog aardig wat.
    Ik ben nog opzoek naar een achterkoppeling, voorkoppeling/vario, krukas en schakelhandvat.
    (ben ik dan nog wat vergeten?)

    Groeten,

    Martijn

    #174750

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Ik heb ook een achterwiel met hetzelfde er op en aan als de gele velg van Martino op de foto.

    #174751

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Ik heb een complete set, dat wil zeggen:

    – Velg
    – Versnellingsbak
    – Koppeling
    – Tand riem
    – Voorpoelie
    – Krukas
    – Schakel handvat

    En ik ben op zoek naar een koppeling, in goede staat!
    Ik heb geen 2-speed onderdelen te ruil, maar ben bereid een mooi bedrag te betalen, of te ruilen tegen andere onderdelen.

    #175162

    Jarco
    Bijdrager
    Berichten: 2522

    Om hier nog even leven in te blazen.

    Sorry FonS mijn set is iets completer.

    Ik heb liggen:

    – 2x Achtervelg + Naaf
    – 2x Koppeling
    – 3x Voorpoelie
    – Krukas
    – 3-Speed krukas. ( Kick )
    – 2x 3 hoeks lager.
    – Spanrol
    – Tandriem
    – Achterbrug
    – 2x schakelhandvat
    – Trapas ( Deel 1/2 + deel 2/2 en bijbehorende trappers.)
    – 2x Voetrem
    – 2x Speciale kappenset.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.