1e Editie belevingsevenement BromfieTTs 2014

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 1e Editie belevingsevenement BromfieTTs 2014

This topic contains 56 reacties, has 22 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 9 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)
  • Gebruiker
  • #508938

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    @Jelle
    De 2takt dagen houden ze daar ook en 2takt motors maken zeker meer lawaai dan opgefokte Vespa,s.
    Zo rijden er bv ook meerdere 18pk 50cc Kreidler mee die dik 15.000 toeren zingen.
    Dus dat zit vast wel snor.

    #508937

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Ik ben vaak genoeg op het TT circuit geweest om naar motor races te kijken en heb ook gezien dat ze met 125cc 2-takten aan het racen waren.
    Als je dan op de hoofd tribune zit word je gewoon bijna instant doof van het hooge en harde geluid wat die produceren.

    Ik kan mij niet voorstellen dat onze Vespa’s meer geluid maken. 😀

    #509766

    fallenes
    Bijdrager
    Berichten: 100

    Ik snap jelle’s punt wel. Want de gemeente en tt-baan hebben een bepaald aantal dagen afgesproken dat er meer decibel geproduceerd mag worden. Vandaar dat er ook staat tot 85db. Maar zo nauw nemen ze het niet op tt-baan.
    Heb jaren lang in baggelhuizen gewoont (de buurt die klaagt over geluidsoverlast zeg maar :p ) maar dat is ma een groepje van 5 personen die klagen. Ik vind het hartstikke mooi die race geluiden. Vooral als je net je bed uit komt rollen hahah

    #508116

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4576

    We zitten al op 16! Wieowie??

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #508114

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Count me in

    #508115

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7339

    Met Rizla zitten we op 19. Wie maakt nr. 20?

    Overigens is 20 het minimale aantal om als club in te schrijven. Meer is natuurlijk veel leuker en presenteren we onze italiaanse damesbrommertjes ook eens in een mooi gezelschap van andere brommers.

    #508023

    DinoH
    Donateur
    Berichten: 1261

    Kommaar hier nummero 20 ;)! Ook toevallig gaan we op 20e op TT en op de 27e op zandvoort!!

    #508025

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7339

    Ik zet jou als nummer 20 op de lijst en heb tevens het Italia a Zandvoort op de agenda gezet, maar zal je nog eens goed naar de datum willen kijken in jou topic. 😉

    #525274

    Intellect80
    Bijdrager
    Berichten: 463

    Count me in!!!
    In my hometown :p
    Kan ik eindelijk es over t circuit rijden 😀

    No stress, all fun and a bit of speed
    #527059

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Moeten we ons niet eens aan gaan melden, of inschrijfgeld betalen of wat dan ook?:?

    #527247

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Ja idd, wie runt de show hier eigelijk ?

    Ik ben der zowiezo wel met of zonder groep en denk dat ik ook als handelaar inschrijf/heenga zodat ik de VIP kaart ook heb.

    Martino bedankt voor de TIP :thumb

    TICKLING BARN
    #527254

    xsm19
    Bijdrager
    Berichten: 10

    Ik zou me ook graag op willen geven, maar heb nog wel even een vraagje. Kan ik hier ook een paar vrienden van me opgeven die helaas geen vespa hebben? Als dat wel kan komen we met minimaal 2 en misschien 3 of 4.

    #527255

    Martino
    Topic starter
    Berichten: 7339

    Natuurlijk kan je jezelf opgeven net zo goed als die vrienden van jou. Dit topic is gestart om users op de hoogte te brengen van deze dag. Dit is niet alleen voor Vespa’s etc, maar juist voor allerhande bromfietsen. Lees de link naar de organisatie even door. Daar staan ook de gegevens omtrent het opgeven/aanmelden voor deze dag.

    Wellicht dat we bij genoeg geïnteresseerden van dit forum(20+ leden) Als club kunnen gaan en is er een kleine korting bij inschrijving. Het zijn er nu precies 20, maar je bent dan wel van elkaar afhankelijk dat ook iedereen daadwerkelijk komt en zijn verantwoording neemt om als club te gaan deelnemen. Persoonlijk zie ik dan nog graag wat meer aanmeldingen hier voordat we hier tot over gaan. Ik weet niet hoe de rest hier over denkt?

    #527256

    Intellect80
    Bijdrager
    Berichten: 463

    Tsja, ik weet niet hoe zeker alle aanmeldingen zijn…
    Maar als iedereen vooraf betaald en er in de voorverkoop wordt besteld dan neem ik aan dat het geen probleem is als iemand ineens niet meer kan of ‘afwezig’ is. Je hebt de groepskorting dan al geïncasseerd.

    No stress, all fun and a bit of speed
    #527257

    xsm19
    Bijdrager
    Berichten: 10

    Nou ik ben er zeker bij. Zet er zoiezo maar 2 op de lijst erbij en op die dag zijn er misschien nog een paar vrienden van me, maar ja dat weet ik nog niet zeker.

    En die vraag dat ik ook mensen hier kon inschrijven met andere brommers was meer of ik die hier ook in kon schrijven:thumb

    Tot dan!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 57)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.