12e provincie tour 03-07-2016.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 12e provincie tour 03-07-2016.

Dit onderwerp bevat 80 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Vespaatje 3 jaren, 1 maand geleden.

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)
  • Gebruiker

Martino
    Bijdrager

Ook ik heb zeker genoten en ook bijna het klokje rond geslapen nadien. Leuke dag gehad ondanks de weinige kilometers we hebben gereden. De ontvangst bij huize Zeebodem was weer ouderwets gezellig. De kinderen en volgens mij vooral Simon hebben ook een mooie dag gehad. Alles wat gemotoriseerd was had hij geen schrik voor en wilde dit ook graag zelf mee maken. De tranen achteraf waren ook omdat hij afscheid moest nemen van al die brommertjes. Wat mooi dat el snorro nog een toegeeft kon geven middels een rondje door de wijk op de Citta.

Idd stond mijn camera nog te filmen toen we werden staande gehouden, maar heb ik volgens mij een probleempje met de geheugenkaart en laat uploaden nog even op zich wachten. Ik heb alvast wel een filmpje van het weg rijden uit Lelystad hier;

Pechgevallen hoeven we volgens mij niet over te spreken. Wanneer er een zeker persoon niet had deel genomen zal de toer ook pechvrij verreden zijn geweest. :pest De beste man had grote schrik om eerst zelf te gaan sleutelen en liet dit aan anderen over. Toch, later zijn de beide handjes van de Brandweer ook zeker zwart en vol smeer geworden. We hadden voor de laatste pitstop ook een speciale ring nodig en wat doe je dan… :bloos Je zoekt wat er in de buurt te gebruiken valt.

Het is jammer dat dit toertje even weg is geweest, maar begrijp ook dat de spirit er wel weer is om deze volgend jaar weer op de agenda te zetten. Ik zal daarom ook volgend jaar weer graag erbij zijn. :thumb

Jasper-Grillo
    Bijdrager

Mooi weer, gezellige mensen, perfecte brommer en een lekkere bbq. Zeer geslaagd :thumb Ik zie jullie volgend jaar zeker weer!

el snorrro
    Bijdrager

Zeeer geslaagde tour ik heb genoten van de gezelligheid en van de mooie brommers, gelukkig zat et weer ook mee :),en op et einde nog een leuke bbq 🙂 voor mij een geslaagde dag , hopen dat ie volgend jaar weer gereden word:)

Helly
    Bijdrager

Het was zeker een geslaagde tour, wel weinig KM’s maar het was droog en de zon liet zich vaak zien! Zeebodem. (en vrouw Zeebodem. uiteraard) bedankt voor jullie gastvrijheid! 😀

Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid!

Hier een paar kiekjes..

Zeebodem.
    Topic starter

Leuke foto’s en filmpjes dame en heren 🙂 :thumb
    Bij deze wat plaatjes van mijn kant en maar 1 filmpje. Dit om, zoals ik al eerder melde, ik voor op reed.

En hier nog een linkje naar het complete album 🙂

KLIK HIER VOOR ALBUM.

Vespaatje
    Donateur

[url]http://myalbum.com/album/MPIsJiPUFYYa[/url]

6 berichten aan het bekijken - 76 tot 81 (van in totaal 81)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.