12e provincie tour 03-07-2016.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 12e provincie tour 03-07-2016.

This topic contains 80 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by Vespaatje 7 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)
  • Gebruiker
  • #529612

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Ja inderdaad, afwachten maar.
    Vanavond hoorde ik juist weer dat het zondag beter word 🙂

    #529613

    #RIDINGSOLO

    😀

    #529614

    Vespaatje
    Donateur
    Berichten: 635

    Buienradar:
    Zo[_][_][_][_][_]03-07[_][_][_][_][_]12° / 18°[_][_][_][_][_]0.2 mm[_][_][_][_][_]W4

    Als het bij 0,2mm blijft vind ik het prima 😉

    Mvg
    Jeroen

    #529615

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Ik rij tegenwoordig op de oude Ciao van Frank, alhoewel hij er nu heel anders uit ziet heb ik nog wel de voorvork gebruikt.
    Toen ik een setje 10 spakers had gekocht zat daar een rempot bij maar die past nu dus niet op deze voorvork.

    Als iemand nog een rempot heeft liggen die in een 10 spaaks velg past en bij deze voorvork hou ik me aanbevolen om die morgen over te kopen.
    Verder zoek ik nog een decompressie setje, die had Q-parts niet meer bij mijn bestelling afgelopen week.

    Ik zal ook nog wat onderdeeltjes meenemen wat ik hier heb liggen voor eventuele geinteresseerde kopers, misschien leuk als meer mensen wat meenemen wat ze wel kwijt willen.:D

    #528634

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Het weer is nu nog even klote maar de berichten na 12:00 zijn positief.

    Tot straks

    #528635

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Het is hier droog 🙂
    Tot zo :thumb

    #528632

    #RIDINGSOLO

    Tot zo

    #528633

    Strikert
    Bijdrager
    Berichten: 626

    Brommer ingeladen, net een paar spetters regen maar nu gellukig weer droog.

    Tot zo!

    #527591

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Na 3en lijkt het op alle buien radars droog, dus tijdens de bqq staan we sowieso droog:thumb
    Tot straks:thumb

    #527590

    Vespaatje
    Donateur
    Berichten: 635

    Vandaag even een nieuwe how-to gemaakt:
    Vespa brommer starten

    #529616

    #RIDINGSOLO

    Hahaha goeie.
    Tourtje/BBQ was uiteraard heel gezellig leuke opkomst weinig tot geen pech.
    Het weer was ook super!

    al en al was weer Lache:thumb
    op naar de volgende 8)misschien omg. Utrecht?

    #529605

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Weet niet wat er in Lelystad in de lucht zit want viel gisteren bij thuis komst als een blok in slaap en werd 11 uren laten pas weer wakker.
    (Word waarschijnlijk toch echt oud:lol)
    Maar het was weer een top dag en de combo toeren en bqq vind ik persoonlijk een topper:thumb
    Dit toertje mag van mij wel een blijvertje zijn:thumb
    Evert en Melissa weer dank voor de gast vrijheid en ik zeg nu al op naar volgend jaar:thumb

    #529618

    Zeebodem.
    Topic starter
    Berichten: 1378

    Ja het was een leuke rit zo, en leuk gezelschap allemaal.
    Uiteraard de vaste bekende gezichten,maar ook weer een aantal nieuwe gezichten 🙂 Altijd mooi dat de hobby toch mensen blijft boeien.

    Ik maak vanavond even het een en ander in orde qua filmpjes en foto,s. Filmpjes heb ik helaas niet heel veel, omdat ik de leider was en dus veel vooraan heb gereden. Maar er zit nog wel leuk materiaal tussen.
    Ik geloof dat Martino ook het stukje heeft gefilmd dat we werden staande gehouden door die motor agent 😀

    En Speedbuxy…oud worden.. tsja hahaha. We hadden het er nog over heh 😉

    Melissa vond de BBQ ook leuk en kleine Simon had natuurlijk de dag van zijn leven hahah. Als toetje heeft die nog de halve wijk doorgereden bij Elsnorro op zijn brommer:lol

    Wat mij betreft is dit ook wel een blijvertje, en nu vielen de gereden kilometers nog mee, maar als er flink getourd is, word je wel weer even mens van een lekker hapje eten en rustig met zijn allen even de dag doornemen.

    Fijn voor mijzelf is ook dat de spirit meteen weer goed terug is nu ik weer even lekker heb gereden en iedereen weer heb gezien 🙂

    #529619

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Service monteur Avanti EN W.Y.

    Mooie Citta van El Snorro

    Oldskool ploffert van RidingSolo

    RobinS special

    Strikert zijn scheurijzer

    Repsol Ciaotje!

    BBQEN!


    #529624

    -RobinvS-
    Bijdrager
    Berichten: 1047

    Zeker genoten en inderdaad de spirit is weer wat omhoog gegaan door zo’n leuk tourtje.
    Mijn blokje wilde wel toeren maken maar kreeg er dan ook geluiden uit die ik liever niet wilde horen, toen heb ik het wat rustiger aan gedaan maar ik denk dat we een hele mooie gemiddelde snelheid hadden. :thumb

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 81)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.