11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl 11 Steden Toer 2009 10&11 Oktober

This topic contains 222 reacties, has 25 deelnemers, and was last updated by Lennaert 14 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 223)
  • Gebruiker
  • #501316

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Gezien de texel rit hem niet meer werd en er nog wel oren was naar een 11steden toer, bij deze maar even een vers nieuw topic.
    Want een 11steden behoord zeker nog tot de mogelijk heden:thumb
    Ik heb even geinformeerd bij de zeehoeve en de hutten zijn voor oktober NOG allemaal vrij.

    Ik ben voor om alle 4 de plus hutten huren zodat we net als de vorige keer daar het hele rijtje voor ons zelf hebben zonder gezeik van buren.
    De 4hutten te samen komen op 220 totaal om dit dus leuk betaalbaar te maken moeten er wel een mannetje of 10 a 15 komen en dit vind ik opzich ook wel het minimum aantal voor een weekend toer.

    Dus als de mensen die mee willen het even snel melden en evt andere belangstellenden het ook even via via melden dan kunnen we een prijs bereken pp en het gaan boeken:thumb
    Datum wil ik zetten op het eerste weekend van oktober(3 tm 4)

    Even ter impressie voor de evt nieuwe rijders.
    We starten in leeuwarden en rijden de eerste dag over dokkum naar harlingen.
    (bij weinig pech en mooi weer pakken we franeker die dag ook nog)
    We overnachten die nacht in harlingen bij de http://www.zeehoeve.nl/

    Hier slapen we in trekkers hutten wat echt zeer comfortabel is en ook voorzien is van eigen kook en zit gelegenheid:thumb
    De 2e dag pakken we de meeste steden van de 11steden toch zijn beide stukken met z,n 100+km zeer goed te doen:thumb
    Dus als je zin hebt om mee te gaan roep het dan hier:thumb

    DATUM 10/11 Oktober

    Deelnemers
    Ikzelf:)
    Docs911 Betaald
    Daan777 Betaald
    Knorr0 Betaald
    Tonni Betaald
    Mike Betaald
    Mofafreak & Friend betaald
    Cris Betaald
    Histor [nieuwkomer]
    Jelle [nieuwkomer]
    VespaAvanti [nieuwkomer]

    Hutten zijn geboekt kosten zullen 13,20pp worden:thumb
    Het totale bedrag moet voor volgende week vrijdag voldaan zijn dus aub de 13,20 zo snel mogelijk overmaken op de volgende rekening.

    17.33.463 tnv F.A.Koonstra in Leeuwarden.
    En dan ovv je forumnaam.

    For piet30 en mofafreak.
    Iban NL24INGB0001733463
    Bic INGBNL2A

    (het gaat niet via de site rekening ivm met tijd winst)

    VERTREK TIJD: 12 uur verzamelen half 1 vertrekken.
    Vergeet niet een slaap zak mee te nemen want dat is het enige wat ontbreekt in de trekkers hutten.
    Maar je hoeft er niet mee te toeren want slaap spullen worden weer gebracht en gehaald:thumb

    ADRES: Nynke van Hichtumwei 37 in Leeuwarden.

    #513579

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    ik meld me alvast aan onder voorbehoud;) ligt aan de datum die uiteindelijk gekozen wordt of ik kan. de vorige was me goed bevallen8)

    #513580

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Datum word zeer waarschijnlijk wel 3 en 4 oktober, want volgens mij schikte dit de limburgers ook wel.
    en das het enige waar ik de datum evt nog voor verzet, voor 1persoon ga ik hem niet meer verzetten want dat leid er uit eindelijk toch toe dat het altijd iemand wel niet schikt.

    Maar voor een groepje die van ver komt wil ik nog wel een uitzondering maken:thumb
    Ik voeg je sowieso eerst vast toe:thumb
    En dan horen we het straks wel van de limburgers kant.

    #513581

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Daan en Knorro PRESENT :bier

    #513582

    BowseR
    Bijdrager
    Berichten: 56

    Ik ben er wrsch ook wel bij! Als serge ook mee gaat..

    #513583

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Dat weekend schikt mij wel!
    Ben er zeker bij:thumb

    Hoe het met de andere 3 zit moet ik even kijken, vorige keer hadden ze geen geld of kon er geen vrij gekregen worden.
    Nu kunnen ze die geen geld smoes niet meer gebruiken want ze hebben dan nieuw loon:P
    Ik ga het ze zo snel mogelijk vragen:thumb

    #513584

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Gezien het jou en daan al schikt zet ik hem dan vast op de 3 en 4e:thumb
    Ik hoop dat we een 15 man redden qua rijders, want dan is het met z,n 14+euro de man goed te doen:thumb

    Ik zal piet30 ook even pmen of hij en mofafreak nog mee willen das ook wel goed volk:thumb
    En zal morgen ook even zien of ik voor een klein prijsje de hutten alvast kan reseveren.

    #513585

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Zet mij er ook maar weer tussen! πŸ˜€

    Misschien lukt het weer om met een groepje vanuit Groningen die kant op te cruisen, ging vorige keer ook lekker.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #513586

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Okay tonni nice:thumb
    En clubje moeten te regelen zijn want er waren een paar leuk enthousiaste rijden bij grunn rit afgelopen zondag:thumb

    #513587

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Nice:thumb
    Heb er nu al zin in, hopelijk wordt het een lekker groepje8)
    Nu nog een brommer uitkiezen, Citta?, Ciao?, Grillo?, Superbravo?:con

    #513588

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    VespaAvanti :
    Nice:thumb
    Heb er nu al zin in, hopelijk wordt het een lekker groepje8)
    Nu nog een brommer uitkiezen, Citta?, Ciao?, Grillo?, Superbravo?:con

    Misshien helpt het qua kiezen als ik zeg dat ik af en toe wel even best het gas open draai:D

    #507146

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    Noh, ik rijd maar 60 πŸ™

    #513591

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Haha, blokjes omhangen is geen probleem:P, moet eigenlijk even gaan bedenken onder welke ik een blokje wil gooien, ze zijn momenteel allemaal nΓ©t niet rijklaar:|
    Maargoed, waarschijnlijk wordt het weer de SuperBravo, mischien deze keer met een kickspeed met 80 poini er onder:thumb

    #513592

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik kom origineel.. 50 is snel genoeg.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #513593

    Svennoow
    Bijdrager
    Berichten: 378

    Ga nu gelijk vrijvragen van mijn werk en de auto van mn vader regelen! Heb er wel zin in πŸ˜€

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 223)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.