1 euro voor een jaar

Home Forums Algemeen Uitleg & regels 1 euro voor een jaar

This topic contains 67 reacties, has 38 deelnemers, and was last updated by LeMoN 15 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
  • Gebruiker
  • #21900

    Frenkie

    Die euro kan ik wel missen man…geen gezever hier he:P

    #21901

    Kawasaki Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 29

    Cker un goed idee die 1 ne euro boeit niet veel voor alle info en hulp bij je ciao’tje

    #21902

    langen
    Bijdrager
    Berichten: 65

    boeit me ook niet ,als je zowiezo meer foto,s er op kan zetten die 1 euro. waneer gaat dat oficeel in dan ?

    mij is het goed

    #21903

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Jezus als je over 1 euro gaat zeiken…:P
    Flickkie mijn euri heb je;)

    #21904

    iaccaloco
    Bijdrager
    Berichten: 1269

    Wha!

    Toch maar m’n ideetje overgenomen?

    Why not eh? 😛

    Miss. moet ik ook maar es “entree” gaan heffen op m’n site……:)

    Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!
    #21905

    gielos
    Bijdrager
    Berichten: 147

    Jah het is wel een goed idee! Kan ook wel een euro missen!

    Maar… Je moet natuurlijk 1 Euro niet gaan verplichten, voordat je een topic kan starten of wat! , want daarmee trek je geen nieuwe leden mee aan!

    Want als ik hier BV voor het eerst kom, en ik moet betalen dan ben ik hier heel snel weer weg!

    Dus je kan het wel doen, maar dan moet je het wel vrijwillig maken.
    Maar dat was volgens mij al het plan.

    Of wat iemand anders ook al zij , dat we gewoon allemaal paar lijpe stickers bij je bestellen, en dan eurotje meer. Dan hebben we er zelf ook nog wat aan!

    Greetz

    #21906

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    om eerlijk te zijn vind ik een beetje onzin, nieuwe leden die wat te vragen hebben over hun brommer betalen niks, terwijl de “vaste klanten” hier, die ze meestal goed advies geven dan moeten gaan betalen.
    Webspace kan voor sommige een voordeel zijn maar webspace is overal, ik heb bijvoorbeeld van me internet account 30 mb webspace…

    En misschien kan je beter zorgen dat de reclame dekkend is, je zegt zelf dat het erg goed gaat met de site, volgens mij zijn hier wel minstens 10 visitors per dag, dat moet voor reclame-shit wel aantrekkelijk zijn.

    en je schreef net dat je vorige keer met het reclame geld, je verzekering(?) betaald hebt, zou je daar niet beter de site van kunnen financieren??

    ps. no hard feelings :wink

    #21907

    Herr Flick
    Topic starter
    Berichten: 6915

    het google reclame heeft hier even niks mee te maken, het betalen is zeker niet verplicht!!

    het is gewoon voor mensen die het niet erg vinden en die het kunnen missen, als ik namelijk al 15-20 euro heb dan kan ik weer een jaar door en dan wil ik ook nog een ander adres. iets van http://www.vespa-ciao.nl ofzo.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #21908

    langen
    Bijdrager
    Berichten: 65

    ja man maak het ciao.nl is veel beter te vinden via internet en komt beter over

    of niet dan

    langen

    #21909

    ThieskeCiao
    Bijdrager
    Berichten: 181

    idd dan zou ik er wel een .nl van willen dan heb ik zeker waar voor mijn geld:D

    #21910

    nickname_n99
    Bijdrager
    Berichten: 18

    ik doe ook wel mee
    is wel chill als het allemaal wa sneller word
    goede site ga zo door!:yes:wink

    #21911

    Ties
    Bijdrager
    Berichten: 767

    hmm opzich heb ik de site nooit echt langzaam gevonden hoor, maar als het erop vooruit gaat kank die euro wel missen (ook als het blijft zoals het is hoor.) je hebt het initiantief genomen zon site op te zetten, kunnen mensen (wij dus) ook wel onze bijdrage leveren…
    ik stuur die euro wel samen op met vespaflappie….

    #21912

    Vespaflappie
    Bijdrager
    Berichten: 1231

    Ciaofrank :
    om eerlijk te zijn vind ik een beetje onzin, nieuwe leden die wat te vragen hebben over hun brommer betalen niks, terwijl de “vaste klanten” hier, die ze meestal goed advies geven dan moeten gaan betalen.
    Webspace kan voor sommige een voordeel zijn maar webspace is overal, ik heb bijvoorbeeld van me internet account 30 mb webspace…

    En misschien kan je beter zorgen dat de reclame dekkend is, je zegt zelf dat het erg goed gaat met de site, volgens mij zijn hier wel minstens 10 visitors per dag, dat moet voor reclame-shit wel aantrekkelijk zijn.

    en je schreef net dat je vorige keer met het reclame geld, je verzekering(?) betaald hebt, zou je daar niet beter de site van kunnen financieren??

    ps. no hard feelings :wink

    Niemand verplicht je toch?

    #21913

    Sparky
    Bijdrager
    Berichten: 32

    Een euro kan ik ook wel missen! Die heb ik wel over voor de handige informatie en tips die ik hier vaak krijg:wink

    #21914

    polini-racer

    ik doe mee 🙂

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.