Reageer op: LIMBOTOUR 2016

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl LIMBOTOUR 2016 Reageer op: LIMBOTOUR 2016

Martino
Gebruiker

Ik ben ook weer wat bijgekomen van dit weekend. De filmpjes staan in de upload en zal ik spoedig hier plaatsen. Door de zon kon ik lastig zien of de action cam op recording stond dus heb helaas alleen wat filmpjes van het begin van de toer. Het mooie aan deze toer is ook de camping Avanti en BBQ voorafgaand aan de rit. Ook dit jaar zat het weer idd heel erg mee, maar hebben we eigenlijk geen heuvels beklommen. We zijn aardig in het noorden van de Provincie Limburg gebleven. Mijn persoonlijke voorkeur gaat wel uit naar het zuiden inclusief heuvels, maar dit was weer eens iets anders en een leuke afwisseling. Ik vraag me af of we anders ook het stukje Bos hebben meegepakt?

Helaas heb ik dit dus niet op film, maar dit was een geslaagd stukje offroad waar het pad steeds maar smaller werd en er meer obstakels tevoorschijn kwamen. We hebben veel kunnen rijden en weinig pech gehad. Ikzelf had misschien het grootste aandeel hierin met een kapot geblazen pakking. Niet onoverkomelijk en na een koppakkingwissel kon ik rustig verder rijden.

De Brandweer; Je weet dat je de youtubefilmpjes ook kan embedden? Ze gaan er overigens steeds beter uitzien. :thumb

@Helly; mooi dat je zo heb genoten van het weekend. Ik vraag me alleen wel af wat jij van de omgeving ziet, zo vastgeplakt achterop? Volgend jaar op een eigen brommertje. Ik heb je een heel klein stukje zien rijden. 😉

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!