Reageer op: Florian’s Projecten

Home Forums Mijn brommers Projecten Florian’s Projecten Reageer op: Florian’s Projecten

Florian
Moderator
Topic starter

@Erwin: Thanks man! De Ivano moet inderdaad even opgepoetst worden want dat is enkel en alleen nog roest. Draai dat zware ellendige ding gewoon af en dan is ie weer netjes:thumb

@Jos, speedy: Thanks! Dat komt vast goed Jos, maar denk dat ik toch meer op de Ciao ga toeren. Lekker rustig 😉

Martino :
Hey Flo, je hebt een mooie middag kunnen knutselen zo te zien. :thumb

Nou heb ik weer een aantal vragen;

– Scheelt dit mij poedercoaten van het groot carter?
– Hoe heb je nu uiteindelijk de originele inlaat dicht gemaakt?
– Blijft dat stuur zo naar voren gericht, vanwege je lengte?
– Waarom een ingekort voorspatbord?
– Nieuwe Calibrata? Vind de oude er niet eens zo slecht uit zien.
– Heb je nu de juiste pin voor je rempot?
– Komt er eens een groepsfoto van jou roze Ciao naast die van Billy en Jelle?

Zal de interview vragen eens even beantwoorden:

– Wel van dit carter inderdaad. Heb nog wel een andere carterset (RV) maar daar zit geen haast achter.
– Met het aluminium busje. Kunststof dopjes waren allen te klein welke ik gekocht heb. 15mm moet je hebben.
– Niet echt op gelet eigenlijk. Prio 1 was het blokje rijdend hebben. Finishing touch komt de komende weken wel.
– Is mijn oude spatbord, welke al eens is aangepast voor oa Polini Top One etc.. Staat sowieso stukken beter dan zo’n lang bejaardenspatbord. Wel meer vuil in je cilinderkop.
– Jup een nieuwe, de oude is echt niet representatief meer. Veel roest wat je niet op de foto ziet.. Binnenkort ga ik hem eens stralen en insmeren.
– Wonder boven wonder vond ik tussen de rommel bij mijn vader een passende hevel:D
– Waarschijnlijk niet, volgens mij heeft Billy de roze ciao can Jelle overgenomen. Groepsfoto met avanti erbij zou wel kunnen hehe

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!