Reageer op: Speedbuxy projecten page

Home Forums Mijn brommers Projecten Speedbuxy projecten page Reageer op: Speedbuxy projecten page

speedbuxy
Gebruiker
Topic starter

Nou vandaag de 2e cp vv die ik van ervert toe gestuurd heb gekregen geprobeerd(evert daar nog dank voor:thumb)
Maar je kan hem de grunn meeting wel weer terug krijgen want ook deze rijd voor geen meter:(
Sterker nog met deze cp vv wil ie zelfs amper nog starten heb de straat wel 3x op en neer moeten rennen voordat ie aan wou, en daarna moet je ook geen sec te lang stil blijven staan anders valt ie meteen weer uit.

Rare is ook dat deze op de shoke ook voor geen meter loopt wat die andere cp vv wel weer deed.
Kort om gewoon BAGGER dingen, want behalve dat ze focken, focken ze ook nog beide verschillend dus komt er gewoon op neer dat het gros van die dingen niet sporen.

Ik raad de site ook STERK af deze dingen weer in de handel te gaan nemen krijg je alleen maar ontvreden klanten en gezeik mee.
Want als ik dit van te voren geten had, had ik er ook nooit aan begonnen heb wel wat beters te doen.
Ga hem morgen ook mooi weer terug naar cp dat reed als een droom vergeleken met deze rommel.

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!