JMPB Onderdelen
Gebruikersnaam: Wachtwoord:  Onthoudt mij?     
> Topic watcher  
 
> 1 <

Gebruiker Bericht

rickie1818
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
8 posts
Baarlo Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 46mm polini
Carters : Speedengine
Carb. : 13 / 13
Poelie : 80
Uitlaat : Polini top one
Krukas : std. Brom
Snelheid : onbekend (nog aan het inrijden)
Brommer : Ciao

Meer...
#542488   10:23 10-01-18 GMT    
Te koop verschillende Vespa blokjes.
Hobbymatig (met professioneel gereedschap) reviseer ik deze blokjes.
Alle blokjes worden gereinigd in een ontvetterbak en vervolgens krijgen ze nog een ultrasoonbad. Daarnaast krijgen ze minimaal nieuwe lagers/pakkingen/zuigerveren. Sommige blokjes hebben meer nieuwe onderdelen nodig en zijn ook iets duurder.

Ik heb er een aantal te koop staan (Marktplaats) maar heb er ook nog een aantal liggen die nog niet klaar zijn.
Er zijn foto's beschikbaar zodat je de zekerheid hebt dat alles wat beweerd wordt ook écht gedaan is.

Revisie van je eigen blok is mogelijk, de kosten hievan zijn als volgt:
-volledige revisie van blok dus lagers/pakkingen/zuigerveren/borgveren kop vlakken, carter vlakken en cilinder honen inclusief materiaalkosten vanaf €70. (kosten van evt. nieuwe condensator of contactpunten komen hier bij)
-gedeeltelijke revisie van blok dus alleen cilinder honen, kop vlakken, nieuwe voet- en koppakkking, nieuwe zuigerveren vanaf €35.

Op verzoek kan ik het blok op een testframe monteren en een filmpje maken waarbij het blok loopt.
Compressie kan ook gemeten worden.

Voor meer info neem a.u.b. contact met mij op.

Foto's volgen...

Dit bericht is aangepast door Wilk1985 (08:07 11-01-18 GMT, 8 dagen geleden)
Gebruiker Bericht

rickie1818
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
8 posts
Baarlo Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 46mm polini
Carters : Speedengine
Carb. : 13 / 13
Poelie : 80
Uitlaat : Polini top one
Krukas : std. Brom
Snelheid : onbekend (nog aan het inrijden)
Brommer : Ciao

Meer...
#542489   10:30 10-01-18 GMT    









Gebruiker Bericht

vespa rider
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
537 posts
terschuur Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 65cc dr EVO
Carters : inlaat+spoelers
Carb. : 13 / 13
Poelie : 70
Uitlaat : Proma cc
Krukas : Piaggio brom
Snelheid : 10+
Brommer : Ciao

Meer...
#542572   20:54 11-01-18 GMT    
Op welke manier vlak je de cilinderkop en het carter als ik vragen mag?
Geen gelul, gummen met dat spul!
Gebruiker Bericht

rickie1818
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
8 posts
Baarlo Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 46mm polini
Carters : Speedengine
Carb. : 13 / 13
Poelie : 80
Uitlaat : Polini top one
Krukas : std. Brom
Snelheid : onbekend (nog aan het inrijden)
Brommer : Ciao

Meer...
#542579   08:34 12-01-18 GMT    
Citaat
vespa rider :
Op welke manier vlak je de cilinderkop en het carter als ik vragen mag?



Middels schuurpapier en een harde pad waardoor je een vlak resultaat krijgt.
Meestal hoeft er maar een klein beetje van de kop af en iets meer van het carter.
Met de goede techniek krijg je nagenoeg perfect vlak en is de kans op lekkages heel klein.
Daarnaast gebruik ik naast de normale pakking ook altijd wat vloeibare pakken rondom zodat er zeker geen lekkages zijn bij het carter.
Gebruiker Bericht

vespa rider
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
537 posts
terschuur Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 65cc dr EVO
Carters : inlaat+spoelers
Carb. : 13 / 13
Poelie : 70
Uitlaat : Proma cc
Krukas : Piaggio brom
Snelheid : 10+
Brommer : Ciao

Meer...
#542617   16:23 13-01-18 GMT    
Citaat
rickie1818 :
Citaat
vespa rider :
Op welke manier vlak je de cilinderkop en het carter als ik vragen mag?



Middels schuurpapier en een harde pad waardoor je een vlak resultaat krijgt.
Meestal hoeft er maar een klein beetje van de kop af en iets meer van het carter.
Met de goede techniek krijg je nagenoeg perfect vlak en is de kans op lekkages heel klein.
Daarnaast gebruik ik naast de normale pakking ook altijd wat vloeibare pakken rondom zodat er zeker geen lekkages zijn bij het carter.




Klinkt goed! Tnx voor de info, ik was even benieuwd naar de methode.
Geen gelul, gummen met dat spul!
Gebruiker Bericht

rickie1818
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
8 posts
Baarlo Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 46mm polini
Carters : Speedengine
Carb. : 13 / 13
Poelie : 80
Uitlaat : Polini top one
Krukas : std. Brom
Snelheid : onbekend (nog aan het inrijden)
Brommer : Ciao

Meer...
#542645   17:39 15-01-18 GMT    
Ja stelt niet zoveel voor, zorg wel bij het opschuren van het carter dat je alleen het vlakke stuk schuurt en niet de hoger liggende gedeeltes
> 1 <