JMPB Onderdelen
Gebruikersnaam: Wachtwoord:  Onthoudt mij?     
> Topic watcher  
 
Vorige pagina [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20] [25] [30] > 33 <

Gebruiker Bericht

speedbuxy
Ex-mod
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
9913 posts
Leeuwarden Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 42mm Alu
Carters : Polini
Carb. : 19mm
Poelie : 65
Uitlaat : DPR
Krukas : Orgineel
Snelheid : Best leuk
Brommer : Citta

Meer...
#501361   12:34 20-07-14 GMT    
Best net beeld voor een imitatie go pro.
Maar 79kmph is inderdaad wel triest want dat haal ik met m,n 42 alu zelfs nog wel
Vespa toertjes KLIK
Vespa allerlei KLIK
Gebruiker Bericht

DinoH
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
1260 posts
Beuningen Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 46mm Polini
Carters : SE+Pinasco Zijinlaat
Carb. : 16mm
Poelie : Vario Malossi +100mm
Uitlaat : Gianelli Mega
Krukas : DR opentap
Snelheid : Gas!!
Brommer : Ciao

Meer...
#501494   10:13 22-07-14 GMT    
Haha ik had toch wel meer verwacht. Lijkt het nou maar of lijkt de Ciao nou oranje?
Gebruiker Bericht

coda
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
478 posts
Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 80cc Malossi
Carters : Speedengine elec/belgenkoppeling
Carb. : 13 / 13
Poelie : 95
Uitlaat : Proma CC
Krukas : Ori, AW tuned
Snelheid : 80+
Brommer : Ciao

Meer...
#501579   18:42 23-07-14 GMT    
Ik dacht ook dat ie geel was?
Of ligt dat aan die Chinese GoPro?
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#501601   06:04 24-07-14 GMT    
Ha... Nou, een kleine uitleg is misschien nodig.
Ik heb dus een 'SJ4000', dit is een camera die normaliter perfecte foto's/video's neemt. Helaas heb ik een NEPPE SJ4000 ontvangen. Natuurlijk heb ik er werk van gemaakt en is de echte onderweg.

Zoals je dus in mijn video ziet, worden de kleuren soms wat verdraaid. Natuurlijk is mijn brommer geel
(voorbeeld met het goede apparaatje : http://youtu.be/QpLVsmSMjrI?t=2m42s)

@DinoH, ik verwacht ook meer inderdaad. Alleen mijn probleem zit hem nu in de overbrenging (vario) die bij lange na niet maximaal varieert.
Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

hansieb
Moderators
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
12603 posts
Groningen Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 43mm polini AC
Carters : Kickstart standaard
Carb. : 12 / 12
Poelie : 55
Uitlaat : Gianelli Citypower CIAO
Krukas : Standard kickstart
Snelheid : 1.4kw 65 km/h
Brommer : Super Bravo

Meer...
#501655   08:40 25-07-14 GMT    



Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#513769   11:51 07-05-15 GMT    


Weinig tijd, ben bezig met afstuderen. Toch even een VCT update.
De VCT wordt gereden met mijn gele racefrikandel. Heb (helaas voor de benzinetank) geen zuinige setup, dus zal alsnog met mijn 47,8 DEPS, Fox vario rijden. Ik twijfel nog erg tussen een 27mm Proma CC en een 27mm Gianelli Mega.

Voor de VCT ga ik 3 action cam's klaarmaken. 1 zal op mijn helm gemonteerd worden, de andere ergens achterop. De 3e ga ik bij iemand anders erop plakken. Zo krijgen we weer vette beelden.





Hij rijdt nu op de GPS 87kmph. Ik ga nog het een en ander proberen zodat de snelheid van 100 toch een keer wordt aangetikt. Ik denk dat ik veel verlies heb door mijn achterkoppeling. Ik heb namelijk bij Tonni wat koppelingen bekeken en die zijn toch duidelijk anders.
Wordt vervolgd...
Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Wilk1985
Moderators
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
3281 posts
Zuid Holland Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : diverse
Carters : Altijd Piaggio
Carb. :
Poelie :
Uitlaat : diverse
Krukas : keuze
Snelheid : Regelbaar dmv gasschuif
Brommer : Meerdere

Meer...
#513796   21:23 07-05-15 GMT    
De VCT is nog niet verreden en ik kan nu al niet wachten op de filmpjes .

Als je een vrijwilliger zoekt wil ik die derde canera wel ergens een mooi plekje op de Superbravo geven
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#514765   09:37 23-05-15 GMT    
Net even een probeersel gemaakt. Ook om even te showen hoe de vario nou varieert tijdens het rijden





(Bekijk in 1080p!)
Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#527172   14:33 15-05-16 GMT    
Weer een kleine update. Heb de Ciao weer rijklaar gemaakt voor de VCT van 2016. Dit keer test ik ook de assen van Frankp/Fredzzz uit - ik zal dus rijden met 1 op 7,5 vertanding. Misschien is hij dan ook wat zuiniger .

Gisteren samen met FrankP en Florian nog wat lopen spelen, GPS is nu 91 kmph. Dit was met een 27mm Proma CC. Al met al best tevreden maar kan beter. Ook hebben we een andere achterkoppeling geprobeerd met een rechte spiebaan, het verschil in optrekken is enorm (in de negatieve zin). Ik rij nu met een onbekende koppeling waar ArvidW ooit een schuine spiebaan in heeft gevreesd, dit trekt zoveel harder en soepeler op en dat met 1 op 7,5 vertanding.

Ik heb nog wat leuke foto's geschoten voor de heb. Mocht je niks te doen hebben op je zondag:
Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Frankp
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
532 posts
't Zandt (GR) Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Polini EVO 1 (minarelli hori)
Carters : Sprocatti disk ratation 4P
Carb. :
Poelie :
Uitlaat :
Krukas : Sprocatti motori
Snelheid : -
Brommer : Ciao

Meer...
#527173   14:46 15-05-16 GMT    
Was inderdaad jammer dat het weer zo ruk was. Volgende keer richting de 100
Gebruiker Bericht

lightlord
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
834 posts
Helmond Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 50Dr
Carters : std bromblok
Carb. : 12 / 10
Poelie : 80
Uitlaat : Leovince SP
Krukas : bromkruk
Snelheid : 49 Gps
Brommer : Citta

Meer...
#527175   15:48 15-05-16 GMT    
Zo eindelijk update na bijna een jaar
Mooi om te zien en te lezen
vraagje over die ArvidW spiebaan is dat in de trent van een torquedriver ?
"De ware pubertijd duurt je leven lang"

Perso Lightlord's Dizzy

Special Evil Twin Kick SE
Gebruiker Bericht

HaroldPot
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
44 posts
ENSCHEDE Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Standaard
Carters : Standaard
Carb. : 13 / 13
Poelie : 80
Uitlaat : Standaard
Krukas : Standaard
Snelheid : 48
Brommer : Ciao

Meer...
#527177   16:41 15-05-16 GMT    
Rap Ciaotje hoor, mij te snel.. krijg er de kriebels van als ik na het filmpje kijk.
Gebruiker Bericht

Frankp
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
532 posts
't Zandt (GR) Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Polini EVO 1 (minarelli hori)
Carters : Sprocatti disk ratation 4P
Carb. :
Poelie :
Uitlaat :
Krukas : Sprocatti motori
Snelheid : -
Brommer : Ciao

Meer...
#527178   16:43 15-05-16 GMT    
Citaat
lightlord :

vraagje over die ArvidW spiebaan is dat in de trent van een torquedriver ?



Ja klopt, dit gaat over der torque driver. Ik was zelf erg benieuwt wat het verschil nou was. Hierbij komt ook nog dat vespa zelf helemaal vorm van torque drive heeft.

Ik kan je hierbij wel vertellen dan de verschillen gigantisch zijn. Met een schuine spiebaan trekt hij veel beter.
Gebruiker Bericht

Wilk1985
Moderators
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
3281 posts
Zuid Holland Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : diverse
Carters : Altijd Piaggio
Carb. :
Poelie :
Uitlaat : diverse
Krukas : keuze
Snelheid : Regelbaar dmv gasschuif
Brommer : Meerdere

Meer...
#527180   17:23 15-05-16 GMT    
Strakke foto's van een erg nette Ciao

Die 100 moet toch haalbaar zijn! Erg gaaf dit.
Gebruiker Bericht

Florian
Moderators
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
3749 posts
Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 46mm Polini Motori
Carters : Polini Speed Engine
Carb. : 16mm
Poelie : 70
Uitlaat : Leovinci SP
Krukas : Malossi halfvolle krukas
Snelheid : 45km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#527181   17:34 15-05-16 GMT    
Benieuwd wat de banaan nu op topsnelheid doet!

Zou graag deze naaf eens testen tijdens de volgende meeting op mijn Simo blok, dus frank/fredzz, neem er maar 1 voor mij mee
Pinasco rulez..!
Gebruiker Bericht

Coopering
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
156 posts
Hamburg Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Malossi 46,5 / AR 43
Carters : Malossi Reed Valve / Stock tuned
Carb. : 21mm
Poelie : 80
Uitlaat : Calibrata / Mega
Krukas : Stock / Stock
Snelheid : 80kmh +- / 82,7kmh
Brommer : Citta

Meer...
#527196   08:43 16-05-16 GMT    
Very nice condition of your ciao after all the years! I really like your pictures. Which camera do you used?

Is the acceleration now worse than before? Which hearing you had before?

Sounds new for me, that the cc is faster than the calibrata. I also have to check that on my rv engine.
www.vespaciao.blogspot.de
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#527199   09:49 16-05-16 GMT    
I didnt test it fully yet - with Calibrata. I hope to get a bit faster with that exhaust.. We'll see.

The camera I used is a Nikon D3300 with 35mm prime lens (small f stop )
Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Fredzzz
Moderators
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
366 posts
Groningen / Basel Klk op de plaats voor kaart

Cilinder :
Carters :
Carb. :
Poelie :
Uitlaat :
Krukas :
Snelheid :
Brommer :

Meer...
#527204   14:13 16-05-16 GMT    
Heel vet. Mooie video en foto's! Ben blij dat het resultaat wel goed was. Dit neemt ook een beetje de zorgen weg dat 1:7.5 te zwaar zou zijn, aangezien je trekkracht nog gewoon goed was.
| MOPARTS RACING | WWW.MOPARTSWEBSHOP.COM | +31(0)681466188 |
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#535318   18:18 15-03-17 GMT    
Mijn trouwe cilinder, de DEPS, is weg. Ik was toe aan wat nieuws en dit is de 46 Pinasco geworden .
De zilveren is extreem mooi bewerkt door Elkan en hoop met dit mooie weer snel weer te rijden en nieuwe resultaten te boeken



Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Coopering
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
156 posts
Hamburg Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Malossi 46,5 / AR 43
Carters : Malossi Reed Valve / Stock tuned
Carb. : 21mm
Poelie : 80
Uitlaat : Calibrata / Mega
Krukas : Stock / Stock
Snelheid : 80kmh +- / 82,7kmh
Brommer : Citta

Meer...
#535320   19:24 15-03-17 GMT    
The bootports are well done. On which timings do you tuned the Pinasco? Do you have more information about the exhaust dimensions?
www.vespaciao.blogspot.de
Gebruiker Bericht

Vincent
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
669 posts
Bussum Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Deps 46.96mm
Carters : ReedValve
Carb. : 28mm
Poelie : Vario Polini + 90mm
Uitlaat : gianelli
Krukas : Mazzu volrond
Snelheid : Hard zat
Brommer : Meerdere

Meer...
#535323   05:15 16-03-17 GMT    
Nooit gedacht dat de banaan en de DEPS nog te scheiden waren maar, toch gebeurd
Gebruiker Bericht

Lennaert
Ex-mod
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
4639 posts
velserbroek, IJmuiden Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 43 Autisa W? tuned
Carters : Polini evolution electronic
Carb. : 19mm
Poelie : Vario Polini + 90mm
Uitlaat : Simonini calibrata
Krukas : Volrond Mazuchelli AMT206
Snelheid : 25+
Brommer : Si

Meer...
#535324   05:31 16-03-17 GMT    
Mooi werk weer van onze El Citta !

Blijven prima cilindertjes die met enige nabewerking bloedsnel zullen wezen!
kijk! een tornado :O!
Mijn prijzen zijn altijd zonder verzendkosten.
Verzending is tevens ALLEEN op risico van de koper.

Geen garanties op verkochte onderdelen.

Tevens waterpijptabak specialist.
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#538160   17:42 11-07-17 GMT    
Guys, ik heb een probleempje sinds ik met de 46 Pinasco 'rij'.
Hij wil niet in de toeren raken - het klinkt als een ontstekingsprobleem. Kunnen jullie mee denken aan een oplossing?






Sorry voor het vage filmen. Heb alleen een achterrem en 1 hand om te filmen natuurlijk
Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Javad
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
1882 posts
Middelstum Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : DR43 Evo
Carters : Brom / elec/ tuned
Carb. : 13 / 13
Poelie : 60
Uitlaat : Gianelli Original
Krukas : Brom/ tuned
Snelheid : 65
Brommer : Citta

Meer...
#538172   11:17 12-07-17 GMT    
Rij je elektrisch of met punten?
Citta Rules Everything Around Me C.R.E.A.M J+D <3
Gebruiker Bericht

De Brandweer
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
494 posts
Hoogezand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 80cc Klappers Pina Polini Malo
Carters : Kick, Kick RV , Kick SE
Carb. : 21mm
Poelie : Vario Malossi + 90mm
Uitlaat : Proma CC, Gianelli Fire, Std
Krukas : Snorkrukje
Snelheid : 80
Brommer : Citta

Meer...
#538176   14:46 12-07-17 GMT    
Elo!
Gebruiker Bericht

speedbuxy
Ex-mod
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
9913 posts
Leeuwarden Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 42mm Alu
Carters : Polini
Carb. : 19mm
Poelie : 65
Uitlaat : DPR
Krukas : Orgineel
Snelheid : Best leuk
Brommer : Citta

Meer...
#538183   18:47 12-07-17 GMT    
Zuiger verkeerd om misshien
Vespa toertjes KLIK
Vespa allerlei KLIK
Gebruiker Bericht

Jelle
Ex-mod
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
5704 posts
Egmond Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Pinasco 46mm black tuned
Carters : Plini Evo kick
Carb. : 19mm
Poelie : Variomatic 90mm
Uitlaat : Simo Calibrata
Krukas : origineel kick
Snelheid : 101 km/u
Brommer : Citta

Meer...
#538185   19:03 12-07-17 GMT    
Hoogstwaarschijnlijk wel...
Gebruiker Bericht

Tonni
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
5078 posts
Appingedam Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Malossi Big DEPS
Carters : Malossi Kickstart Reedvalve
Carb. : 21mm
Poelie : Vario Malossi +100mm
Uitlaat : Giannelli Mega
Krukas : Malossi Kickstart
Snelheid : Variabel
Brommer : Ciao

Meer...
#538189   20:53 12-07-17 GMT    
Zoek mijn verhaaltje van lang geleden met de EVO en Pinasco ff op. Ik had toen een soortgelijk probleem. Zal ergens bij mijn oranje Ciao staan denk ik ..
Gebruiker Bericht

Tonni
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
5078 posts
Appingedam Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Malossi Big DEPS
Carters : Malossi Kickstart Reedvalve
Carb. : 21mm
Poelie : Vario Malossi +100mm
Uitlaat : Giannelli Mega
Krukas : Malossi Kickstart
Snelheid : Variabel
Brommer : Ciao

Meer...
#538190   21:08 12-07-17 GMT    
Ff opgezocht:

"Laatste update over het EVO blok: Heb het blok vanavond mee gehad naar mijn lokale bromboer. Daar hebben we de boel nog weer onder de loep gehad (letterlijk). Verder eigenlijk geen bijzonderheden gevonden, behalve dat zowel de bovenkant van de cilinder als ook de kop niet 100% vlak waren, en dan beide ook nog precies bij het kleplichter gaatje..
Daar ter plaatse wordt de koppakking niet aangeknepen! Dit was te zien aan de laatst gemonteerde pakking.
Ook is de onderste blokpen steeds wat vettig..

Ik weet nog niet of dit iets met het brakke lopen van doen heeft, omdat de compressie wel oke was en hij de pakking er niet uit blies of vreemd klonk, maar beter word het er natuurlijk niet van..

De hele theorie is bedacht aan de hand van het wel zeiknat worden (benzine) van de binnenkant blok, lopen alsof hij er in verzuipt, maar toch een schrale verbranding laten zien.
Dus misschien niet genoeg onderdruk om voldoende benzine boven de zuiger te krijgen..
Want compressie lekken houdt immers in dat hij ook onderdruk lekt langs dezelfde route.

Het relatief slappe veertje van de kleplichter zou hier ook nog zijn rol in kunnen hebben, dat die als het ware opengetrokken word als de zuiger neerwaarts gaat.. (ook wordt het daar steeds een beetje vettig)
Ook dat wordt aangepast morgen.

Het vermoeden is dat er misschien spanning op de cilinder is gekomen (misschien na de regenbui met de 11 ST.) en krom getrokken na demontage.
Het blok is natuurlijk even uit elkaar geweest voor nieuwe lagers.

De cilindervoet wordt morgen even vlakgedraaid, de kop en bovenkant cilinder zijn al gevlakt.
Ter compensatie zal ik als het nodig is een iets dikkere voetpakking gaan gebruiken."


Hierna was het bij mijne echt weer 100% goed...
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#538223   08:52 15-07-17 GMT    
Hmm klinkt wel als hetzelfde probleem. Gisteren de boel bij de cilinder losgetrokken en lijkt inderdaad te lekken daar.
Heb nu een papieren voetpakking + nieuwe koppakking gemonteerd. Helaas lijkt er weinig verschil te zijn.

Jelle en wat andere zweren bij NGK en/of kapotte CDI. Dat ga ik straks nog even proberen.


Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Javad
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
1882 posts
Middelstum Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : DR43 Evo
Carters : Brom / elec/ tuned
Carb. : 13 / 13
Poelie : 60
Uitlaat : Gianelli Original
Krukas : Brom/ tuned
Snelheid : 65
Brommer : Citta

Meer...
#538227   16:05 15-07-17 GMT    
Ik zie dat het lekt. Misschien moet je inderdaad vlakken.
Ik gebruik altijd die zwarte vloeibare pakking op de koppakking. Nooit meer last van lekken.
Mocht je kop goed recht zijn, is dat echt een oplossing om het lekken tegen te gaan.
Citta Rules Everything Around Me C.R.E.A.M J+D <3
Gebruiker Bericht

Crullie
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
1732 posts
Grünn Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Polini 46 mm, bewerkt.
Carters : Polini SE, bewerkt.
Carb. : 13 / 13
Poelie : 80
Uitlaat : Leo, Siluro, bewerkt.
Krukas : Brom, bewerkt
Snelheid : Swift
Brommer : Ciao

Meer...
#538247   06:47 17-07-17 GMT    
Kop en bovenzijde cilinder op zeker even vlakken Thomas dan komt het goed.
Heb hier ook een spliksplinter nieuwe Pinasco cilinder set liggen en na een paar keer strijken op de vlak tafel was het al snel duidelijk dat het niet helemaal vlak is, zowel kop als cilinder !!
Gebruiker Bericht

Herr FlicK
Webmaster + Mod.
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
10250 posts
Thailand Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : 47,8mm DEPS (Tuned)
Carters : Reedvalve kickstart
Carb. : 19mm
Poelie : Polini + Fox Clutch
Uitlaat : 27mm Proma CC
Krukas : Vollewang-Kickstart
Snelheid : 99.4km/h
Brommer : Ciao

Meer...
#538540   15:21 30-07-17 GMT    
Ondertussen het volgende geprobeerd:

Kop gevlakt
Cilinder (top) gevlakt
Nieuwe pakkingen
Andere ontsteking geprobeerd
Ander cdi
Andere bougie(s)
Carburateur compleet gereinigd
5 maten in sproeier omhoog en omlaag

Nu wil hij helemaal niet meer starten...
Working / staying in Thailand
Gebruiker Bericht

Coopering
Members
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
156 posts
Hamburg Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Malossi 46,5 / AR 43
Carters : Malossi Reed Valve / Stock tuned
Carb. : 21mm
Poelie : 80
Uitlaat : Calibrata / Mega
Krukas : Stock / Stock
Snelheid : 80kmh +- / 82,7kmh
Brommer : Citta

Meer...
#538541   15:46 30-07-17 GMT    
Flywheel? I had once a pinasco flywheel bought here from a known user, which never worked on my engines. I guess on his engines it worked until he send it to me. I also had original flywheels which lost their magnetic power. I had a spark, but it wasn't enough for a fine engine run.

Keep your head up, you will find the problem.
www.vespaciao.blogspot.de
Gebruiker Bericht

Javad
Donateur
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
1882 posts
Middelstum Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : DR43 Evo
Carters : Brom / elec/ tuned
Carb. : 13 / 13
Poelie : 60
Uitlaat : Gianelli Original
Krukas : Brom/ tuned
Snelheid : 65
Brommer : Citta

Meer...
#538543   20:24 30-07-17 GMT    
Heb je wel een goede vonk?
Citta Rules Everything Around Me C.R.E.A.M J+D <3
Gebruiker Bericht

Martino
Ex-moderator
Stuur een PM Stuur een PM
Whitelist


Online status
6727 posts
Groningen Klk op de plaats voor kaart

Cilinder : Polini 42mm Tuned
Carters : Polini SE
Carb. : 16mm
Poelie : 65
Uitlaat : Polini Top One
Krukas : Brom
Snelheid : 1,5KW
Brommer : Ciao

Meer...
#538787   20:27 13-08-17 GMT    
Niet zo'n gek idee hoor dat het Pinasco wiel icm deze setup de boosdoener is. Het verhaal van Coopering komt mij niet geheel onbekend voor. Probeer dan weliswaar een zwaarder origineel Piaggio wieltje ipv een ander Pinasco vliegwiel.

Tevens vertelde jij mij dat je een nieuwe 46mm Pinasco kit hebt aangeschaft met een nieuw type kop. Ik heb deze nieuwe setjes nog nooit in handen gehad, maar wellicht dat de maten van cilinder anders zijn. Hoe komt jou zuiger uit op odp en bdp? Heb je de squish gemeten? Ik begreep dat Elkan hier niet naar heeft kunnen kijken tijdens zijn tunebeurtje.
Vorige pagina [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [15] [20] [25] [30] > 33 <