This topic contains 27 reacties, has 10 deelnemers, and was last updated by twitch 14 years, 6 months geleden.
-
Gebruiker
-
28 augustus 2009 om 12:19 #284261
aangeschafte vespa ciao in trieste staat
en wordt compleet gefikst
-voor/achterrem
-voorvorkvering
-stuur
-cilinder
-12-12 delorthe carb.
-“custom” bagagedrager
-nieuw type verlichting
-mat zwart frame met oldschool pin-stipping
-mat zwarte velgen met een witte randben momenteel bezig met de remmerij en voorvork 🙂
en staat er nu wel heel triest bij 🙁
28 augustus 2009 om 12:28 #45400328 augustus 2009 om 12:29 #454004hier had ik hem al een paar maanden
ondertussen proma en 12-12 ondergezet
..begin was gezet28 augustus 2009 om 20:16 #432624nog veel sucses met je ciao, maak er maar iets mooi van mvg floor-ciao;)
28 augustus 2009 om 20:46 #432632nice, met kenteken? schouwings prijzen zijn gestegen.. : (
28 augustus 2009 om 22:04 #454019thanks .. komt wel goed
en ja met kenteken gelukkig
en ook net even bedacht dat er ook maar een 65cc dr op moet komen 🙂
28 augustus 2009 om 22:53 #454022iemand een idee hoe dit moet gan lopen ?
29 augustus 2009 om 08:35 #454025niet veel harder je kan beter je inlaat en je carter dan aanpassen op de 12/12 en de DR
GTZ NV
29 augustus 2009 om 10:38 #454027hoezo aanpassen op de 12/12 ?
ja ik ben een leek 😉en ik had begrepen dat je juist tot 65cc kon gaan met orginele carters
29 augustus 2009 om 10:42 #454028[thumb=datas/thumbs/3607-dsc00542.jpg]3607-dsc00542.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/3607-dsc00559.jpg]3607-dsc00559.jpg[/thumb]
29 augustus 2009 om 10:47 #454029ik heb van de bagagedrager van het oude type een stuk van de achterkant afgeslepen
dit ook gedaan met 1 van het nieuwe type 🙂beetje meppen en smeden van metaal en lassen maar 🙂
helaas kan ik it niet zelf en laat dit over aan een maat van mijen dan heb ik dus nieuw type verlichting voor en achter 🙂
zit er aan te denken om de voorvork maar gewoon weg te brengen naar de shop
want omg wat een piep werk om dat te doen … 20 euro is eigenlijk wel weer jammer
dus ga nog ff door vloeken haha31 augustus 2009 om 13:54 #454066zo pfffffffffffffffffffff
mezelf 20euro bespaard door aardig wat ellende op me af te roepen
voorvork vering vervangen zonder bankschroef :Smaar de aanhouder wint ..met een beetje hulp
nu wachten dat ik deze week die bagagedrager weer krijg 🙂
en remreiniger , dan kan ik me velgen weer in elkaar draaien2 september 2009 om 20:12 #454131oke nieuwe set-up gehaald
70cc polini met hogedruk kop
gevijlde carters
12-12 delorthe met malossi filter
standaard koppeling
leo of proma nog ff checken
en een 95 poelieverwachte snelheid 75 80
2 september 2009 om 20:47 #454132Mooie setup.
Neem alleen wel een andere pully dan 95, daarmee red je de 75-80 niet.
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno2 september 2009 om 21:43 #454134Succes ermee 🙂 en zoals arvid zegt eerder pully 70 of 80.
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.