Reageer op: Vario’s en de setup

Home Forums Techniek Vario Vario’s en de setup Reageer op: Vario’s en de setup

#213914

gielos
Bijdrager
Berichten: 147

ff voor de duidelijkheid ik heb een citta

Cilinder: 50cc orgineel
Cilinderkop: orgineel
Carters: Origineel brom
Krukas: Origineel met slijptol bewerkte wangen
Carburateur: 12/10
Luchtfilter: Malossi
Sproeier: 54
Uitlaat: leo hm
Ontsteking: Contactpunt, 0,40 mm
Bougie: geen idee
Voorvario: orgineel 5 rollen model
Achterkoppeling: Origineel vespa
Achterschijven: 100 mm
Snaar: niet Vertande 13mm
Vertanding: orgineel
Trekveertjes: origineel
Drukveer: origineel
Rolletjes: orgineel

Jaah allemaal nog behoorlijk orgineel!
Maar met deze setup trekt die van af stilstand niet geweldig, maar daarna trekt die super door naar 45/50 :dozingoff.

Ik heb ook al met een citypower gereden, die trekt super van af stilstand maar die trekt daarna weer langzaam door.

Wat ik nu wil is een 50cc dr halen 13/13 inlaat bewerkt en me citypower er weer op.
Ik zet me citypower er weer op omdat er hier vrij veel jutten rijden. En met die leo hm val ik echt wel op(vooral het geluid).

Maar nu heb ik nog een vraag : als ik nu die 50cc dr 13/13 inlaat bewerkt en citypower, en natuurlijk variomatic helemaal afstellen.

Zou dat goed lopen?